Forum > Demolåtar
Let's Head South - Demolåt nummer 2 [update 090715]
Eddi:
Jo men det var väl bra skrikigt det här!
Eko
egghuvud:
--- Citat från: lnetzel skrivet 29.06.2009, 16:06:57 ---
--- Citat från: egghuvud skrivet 29.06.2009, 15:31:12 ---Jo jag gillar arrangemanget och mycket bra growl. Jag tycker dock att gitarren är lite otajt och att den mörka disten gör att det blir lite "slarvigt" i kompet. Det måste ju vara 100% tajt och ibland tycker jag att gitarren inte accentuerar rikitgt hundra. Den skall ju hugga som en cobra.
Men annars är det skitbra. :)
--- Slut citat ---
Aj...
Kanske kan vara det som Freddy skriver också, att kicken är skum och att det påverkar intrycket av gitarren? Fast det med att den inte accentuerar har ju inget med det att göra... oj oj.
--- Slut citat ---
Hmm kanske det.... det kanske var en hörselvilla från mitt håll. Skall lyssna i mina bästa lurar hemma! :)
lnetzel:
-> Freddy, Jag får väl fixa en egen klass istället för att eftersträva Devin... Jag haft faktiskt ingen anign om vad låten skall heta men det får jag fila på samtidigt som kickarna. "Vermin" skulle kunna vara en bra kandidat faktiskt.
-> Eko. Jag tar det som något positivt.
-> Egghuvud. Återkomm gärna när du gjort det.
Nu får låten vila lite medan mina öron får njuta av massa gött på Arvikafestivalen, sedan skall jag ordna upp denna låten också!
Eddi:
--- Citat från: lnetzel skrivet 30.06.2009, 17:31:02 ----> Freddy, Jag får väl fixa en egen klass istället för att eftersträva Devin... Jag haft faktiskt ingen anign om vad låten skall heta men det får jag fila på samtidigt som kickarna. "Vermin" skulle kunna vara en bra kandidat faktiskt.
-> Eko. Jag tar det som något positivt.
-> Egghuvud. Återkomm gärna när du gjort det.
Nu får låten vila lite medan mina öron får njuta av massa gött på Arvikafestivalen, sedan skall jag ordna upp denna låten också!
--- Slut citat ---
Jo men det var meningen, men det är bra skrikigt också :D
Eko
Blader:
Fint!
Måste säga att jag faktiskt tycker detta var bättre än Devin, hans låtar känns så... neh. Lite för mycket, liksom. Detta var alldeles lagom, riktigt bra. :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida