Forum > Demolåtar
EMU: Torch, versino 2 med mer sång, körer o stämmor
Marruschkka:
Den har växt missjö :D
Bättre huvudlead nu...och jag tokgillar den undre stämman..som tydligen var menad som en lead från början..men kanon att den ligger där och lurkar..ger fin tyngd, den ska absolut ligga där....utveckla den bara lite mer..så den ligger som en mörk matta..klart spännande ju.
Sen reffen: häftigt med den ljusa synten där..kanske lite för stark..men detta är bara petitesser..du har den ju redan, några fler inspelningar med körer..done!!
Sen har vi mupptrixet..men det kommer det med..Yllet är ju inblandad...vikken tuuur :D
Kul som attans, följer denna med spänning nu :)
/Marr
Emulator:
--- Citat från: Yllet skrivet 03.07.2009, 15:01:40 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 03.07.2009, 14:03:48 ---Tack för bra feedback yllet!
Skall sjunga lite till, och sen får det bli fix med det som tekniken bjuder :D Har lite problem med sångeffekter, D-verb låter apa tycker jag. Skall titta lite.
Kören ja...är på något sätt egentligen lite intimt budksap, och känns fel att sjunga kollektivt i den bemärkelsen att ha en person til -.samtidigt som jag också inser att det kunde flyga.
Får fundera... tack!
--- Slut citat ---
Skicka över sången på ett separat spår så kan ja fixa till de till dig om du vill. Gärna beatet med så man hör melodin :)
jon@rinneby.se
mvh
--- Slut citat ---
tack! Skall fila lite till då :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 03.07.2009, 18:32:50 ---Den har växt missjö :D
Bättre huvudlead nu...och jag tokgillar den undre stämman..som tydligen var menad som en lead från början..men kanon att den ligger där och lurkar..ger fin tyngd, den ska absolut ligga där....utveckla den bara lite mer..så den ligger som en mörk matta..klart spännande ju.
Sen reffen: häftigt med den ljusa synten där..kanske lite för stark..men detta är bara petitesser..du har den ju redan, några fler inspelningar med körer..done!!
Sen har vi mupptrixet..men det kommer det med..Yllet är ju inblandad...vikken tuuur :D
Kul som attans, följer denna med spänning nu :)
/Marr
--- Slut citat ---
Tack Marre! Skall se över nivåer och sånt senare -tror det blir lite omarbetningar här och var.
jättekul att du tycker det går framåt :D
Dividend:
Schysst som satans, är allt jag kan säga :D
Återkommer med vettigare kommentar efter en update eller så :D
Bengan_gbg:
Schysst som fan EMU...men SJUNG UT!!!! Är ju en radiohit detta ju....
Wernborg:
Kalaslåt. Ogillar trummorna. Alldeles för hektiska tycker. Låten försvinner lite i beatet.
Fan va bra det kommer bli.....
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida