Forum > Demolåtar

equality - Sommarbrud

<< < (7/12) > >>

bow35:
Gud vilken härlig låt. Precis vad jag behöver. Låter den gå på repeat.  :rolleyes: Har överseende med det typiska synthpianoljudet men tycker att en sån här låt ska spelas live med bara riktiga instrument.

equality:
Hacke: Kul att det uppskattas. Rösten i sticket är inspelad vid annat tillfälle än refrängen och sånt märks direkt. Bara en skisss än så länge. Hoppas kunna utveckla den mer vad det lider. Stort tack!
bow35: Jag hoppas kunna få in ett bättre pianoljud och lite mer varierat spel. Skullle vilja ha "res och bli..." som refräng och en annan vers men har inte suttit och grejjat tillräckligt än men ska försöka. TACK bow! 

mixuz:
Lika imponerande alltid när man hör dina låtar.  Det låter så proffsigt.  Bra sång o fin melodi. Man blir speciellt förtjust i de sista takterna. 

equality:
Tack mixuz men det är mycket kvar på denna. Håller på att fila på verser. Blir nog en helt ny låt om jag kommer fram till nåt.

Alatar:
Hej!

Mycket fin och lättsam låt :-)
Och jag såg att du sa att det är en skiss än så länge. Men jag vill påpeka att slagverket inte alltid är helt tajt med sången/gitarren.

Mvh

// Martin

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion