Forum > Demolåtar
equality - Sommarbrud
Åsa:
Den som sa't, han va't :lol: Syftar på cykelns kommentar här ovanför! Det är sant, men jag blev så full i skratt bara, för cykeln det är lika med dig! Ni har båda två ett helt eget karakteristiskt sound på nåt sätt, bara positivt!!
Vad det gäller låten då Eq - en jättebra råskiss, snyggar du till den ljudmässigt så tycker jag att den skulle kunna gå för klar. Tycker om dina tonföljder och sång! Snyggt, mycket snyggt!
equality:
Tokai: Jo det är nog mycket likt en del annat som gjorts (iaf av mig :D) Kul att det verkar funka i dina öron. Thnx.
asti: Håller med dig om att det låter stötigt i versen. Skall se över tonlängder där. Kanske räcker att förlänga basens d:o?
cykeln: Kul att du tycker jag har ett eget uttryck och det är verkligen en skön skara du låter mig frotteras med! Thnx. Bra råd och tips.
Åsa: Tack för lyssning och kommentar. Glad att du gillar den så här långt. Mycket kvar trots allt och vädret är alldeles för fint för musikdatorn just nu.
Funderar på om att göra "Res hit..."-partiet skall få vara refräng och göra något helt annat till vers? :huh:
Dividend:
EQ! Nu har du skänkt oss så många bra visor av världsklass (j de gick hem i kina också :D, att du MÅSTE få ut en skiva, så svenska folket fattar hur bra du är i dennna genre, innan du blir så gammal så man blir ledsen av att de aldrig inträffar. Jag tycker DETTA, liksom det flesta, av låtarna man hört under åren, är SKIT BRA!
Är det en skiss bara?
Läste inte ens första inlägget för Box.net strulade till det :)
Kan inte klaga på din mix, som naturligtvis är bedrövlig, eller så är det för att jag sitter vid en laptop :D
Ha det!
Bengan_gbg:
Bra skiss banne mig. Det som sagts om framförandet räcker nog för att göra färdigt....snyggt ljud i gitarrerna och lite stolpigt piano....annars finemangs....
equality:
Dividend: Oj vad du tar i! Överord förstås men jag blir glad och varm (om det nu är möjligt en dag som denna). Tack Per, verkligen! :D
Bengan: Tack Bengan! Kul! Jag ska försöka komma tillrätta med sång och piano vad det lider.
Ej färdigputsad ny version finns högst upp. Lika bra att köra på. Orkar inte jobba utomhus ändå och bada är jag inte mycket för, åtminstone inte i sjöarna kring Linköping.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida