Forum > Demolåtar
Mahan - Sommarproggan
freddy:
--- Citat från: mahan skrivet 22.06.2009, 13:32:57 ---Tjou på er som vågade dra åt er öronen för en liten proglyssning!
Tre lyssningar och resulterade i 2-1 til förmån för stugstudion! :D
Härligt att åsikterna är delade, skulle bli jämntjockt annars.
--- Slut citat ---
Fast dom andra kan du nog inte lita på! Så räkna dom som en halv pinne var, alltså står det 1-1 nu, inget annat ;)
mahan:
Ha haaa, Freddy my man, alltid lika klurisk! :) Tror vi alla tar varsin pinne, en glasspinne sommarn till ära!
Ha det gött!
h. johan
Tokai:
Kan med en gång säga att detta är inte min typ av musik. Skulle kunna säga värre saker, men solen skiner och det är härligt. Det finns alltid nåt positivt i musik, även om man inte gillar det, t.ex basspelet, som jag alltså gillar, tror jag
Tycker baskaggen ska upp - om det går. Sen låter det lite tunt om det hela. Kanske en till gura kunnat fylla ut lite?
mahan:
--- Citat från: Tokai skrivet 23.06.2009, 18:12:31 ---Kan med en gång säga att detta är inte min typ av musik. Skulle kunna säga värre saker, men solen skiner och det är härligt. Det finns alltid nåt positivt i musik, även om man inte gillar det, t.ex basspelet, som jag alltså gillar, tror jag
Tycker baskaggen ska upp - om det går. Sen låter det lite tunt om det hela. Kanske en till gura kunnat fylla ut lite?
--- Slut citat ---
Jisses va kul att du tittade in Tokai! :)
Detta med Mahans musik såhär på sommarn ska nog inte tas så allvarsamt, mycket minimal studioutrustning här på stugan och resultatet blir därefter. Allt görs typ nåt att ta i efter sommarn i hemstudion. Alla kommentarer tas emot med öppna armar, inför vinterns nya versioner.
Denna typs musik hör inte heller till min kaffekopp, men av nån anledning fick jag lust att köra ett test, så kul att ni orkar lyssna o kommentera. :)
h. johan
Dividend:
Jag sparar denna mahan. LEter lekfullt och glatt, schysst!!
Fan bättre än ditt festivalbidrag... COOLT Som satans vid 150'
otajt, men det har väl sin naturliga förklaring :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida