Forum > Demolåtar
Dividend - Otyg i midsommarnatten
Memphis:
Mycket snyggt Per! Inget mer att tillägga. :) Glad midsommar!
/M
Dividend:
--- Citat från: cykeln skrivet 19.06.2009, 12:22:57 ---Jo, det anses låta bra detta
Mycket Divi-känsla
För mej låter det mycket morgon i skogen och en del sorg
--- Slut citat ---
Bra att det anses låta bra :) Får se om jag kan få till en fortsättning och förbättring av vissa delar. :) TAck!
Eko: Tack! Kul att behandlingen lyckades :)
SYNTH: Tack du! Alltid kul när du dyker upp :)
Memphis: Tackar!
Marruscka: Tack för lyssning och namnsättning ;) Ja den låter lite kines :wacko:
Glad midsommar till alla!
Avslappnad:
Som skrivet igår kväll, fantastiskt bra! :)
Suggestivt och "andeframkallande", vackert och ödsligt! :wub: Och visst smyger det en kines i de grantäta värmländska skogarna. ;) :D
Suttit och växlat mellan denna och syntversionen och det är verkligen två helt olika låtar fast ändå inte... ;)
asti:
Vackert och lite dystert! Alltså något som passar mig! :)
Det är ju midsommarhelg och jag har just ätit matjesfilé och färskpotatis, så varför inte kalla den för det? :)
Dividend:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 21.06.2009, 09:27:50 ---Som skrivet igår kväll, fantastiskt bra! :)
Suggestivt och "andeframkallande", vackert och ödsligt! :wub: Och visst smyger det en kines i de grantäta värmländska skogarna. ;) :D
Suttit och växlat mellan denna och syntversionen och det är verkligen två helt olika låtar fast ändå inte... ;)
--- Slut citat ---
Gillar båda två också.. SKulle kunna tänka mig piano för leaden om du har nån bra? Istället för blippen som finns där nu altlså i synthverren :)
Inte bara bra, utan "fantastiskt bra"? :) Det tackar jag för..
Asti: Tack skall du ha. Ja matjesill är ju en så dyster matvara :D Inte lätt att handskas med att hamna på en macka inte :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida