Forum > Färdiga produktioner

Yllet - Wasted time

(1/3) > >>

Yllet:
Har jobbat konstant i 2 dagar med denna låten, och det är ganska mycket för att vara jag ;) Bara trummorna tog en halv dag att spela in, vilket egentligen inte är någonting...

Hur som helst, jag är nöjd med låten och nu vill jag höra vad ni tycker. Hoppas det inte blir "wasted time" att lyssna på den:

Wasted time
[mp3=200,20,0,left]http://jon.rinneby.se/lyrics/Sweet%20Water%20Pirates%20-%20Demo%202009%20-%20Wasted%20time.mp3[/mp3]

Wernborg:
Väldigt bra produktion. Det hörs att du lagt ner tid på det. Allt är tajt och sitter där det ska. Bra och rent ljud också. Inget konstruktivt att komma där egentligen, om man inte ska dra den åt ett annat håll. Typ med crunchiga gitarrer och cymbalmangel. Som låt var det ganska intetsägande. (För mig alltså)

Inte många som låter "skiva" här inne. Du gör det nästan alltid. Idag också.

Leif:
Tjena Yllet!

Låter välproddat och välspelat. Bra sjunget. Definitivt inte bortkastad tid, men den kräver nog ett par lyssningar till för att jag ska uppskatta den mer tror jag. Fin myskänsla i låten för övrigt. Kanske återkommer om jag börjar digga den mer eller mindre!

Tack för musiken!

/Leif

Emulator:
javisst! Låter bra, men som leif säger så fastnar den inte riktigt. Ett bra mellanspår som får växa till sig.

Skittråkig recension, men fanken, är det bra så är det :)

Åsa:

--- Citat från: Emulator skrivet 17.06.2009, 23:46:46 ---javisst! Låter bra, men som leif säger så fastnar den inte riktigt. Ett bra mellanspår som får växa till sig.

Skittråkig recension, men fanken, är det bra så är det :)

--- Slut citat ---

OJ! Jättekonstigt, mitt inlägg hamnade fel! Bort!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion