Forum > Färdiga produktioner
Örjan & Åsa - Stay a little while
Åsa:
LÅTNAMN: Stay a little while
ARTIST/GRUPP: Slipover -Örjan & Åsa
GENRE: Pop
LÅTLÄNGD: 3.49
KOMPOSITÖR: Örjan Karlsson
PRODUCENT: Örjan Karlsson
EV. MEDVERKANDE: Åsa Wetter
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Hej!
Den 9:e Slipoverlåten i ordningen är härmed färdigmixad!
Detta är duett helt igenom, täta stämmor. Jag tycker så mycket om texten, och låten förstås. Gillar verkligen duettgrejen och närheten i sången här. Vi är nog helnöjda med hur låten blev, och Örjan har gjort ett kanonjobb tycker jag!
Varsegoda att lyssna, hoppas ni gillar den!
/Åsa
Emulator:
Nu kan ni det här :D
Låter verkligen snyggt gjort, bra insatser av er bägge :) Kittlar kanske inte mina mörka slammernerver, men likt förbaskat bra gjort!
SYNTH:
En skön smeksam låt gillar sång och musiken tycker ni har gjort ett riktigt bra jobb tillsammans! :)
Åsa:
--- Citat från: Emulator skrivet 18.06.2009, 00:16:59 ---Nu kan ni det här :D
Låter verkligen snyggt gjort, bra insatser av er bägge :) Kittlar kanske inte mina mörka slammernerver, men likt förbaskat bra gjort!
--- Slut citat ---
Skitroligt att höra Emu! Nej, slammernerverna får du tillgodose på annat sätt, men jag är riktigt glad att du gillar detta :D
--- Citat från: SYNTH skrivet 18.06.2009, 00:30:25 ---En skön smeksam låt gillar sång och musiken tycker ni har gjort ett riktigt bra jobb tillsammans! :)
--- Slut citat ---
^_^ Vi tackar allra ödmjukast! Örjan gör ju allt jobb och jag bara hänger på och sjunger, glider på en räkmacka liksom :D
Mikke:
Jag gillar låten och varje del isej är väldigt bra. Men jag tycker det spretar i mixen. Sången är för stor och för hög. Jag hade personligen skurit i bottenregistret på ( båda) sångkanalerna, flyttat tebax dom i ljudbilden en bit och haft lite mer rumkänsla på dem.
Känner själv igen bra yrkeskunskap, och detta är bra och musikaliskt. / Mikke
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida