Forum > Färdiga produktioner
Marruschkka, Schecter - Visa från Berget
Åsa:
Låten i sig är ju fullständigt underbar, pianot är perfekt. Och Marre du gör din bästa sångprestation hittills här tycker jag. Det hörs verkligen att du tycker så mycket om den här låten. Sångmelodin är ju så fin också! Först tyckte jag nog det blev för mycket aa.ande, men det satte sig liksom det med efter några lyssningar.
Schecter, vad sitter du på mer för vacker musik? Det här är så proffsigt så det är ju inte en engångsföreteelse, det hör man ju :D Mer musik till kr-folket ;)
Jo en sak till måste jag säga - väldigt fint ljud, både på pianot och sången tycker jag :)
Schecter:
Tackar för responsen! Roligt att ni gillar! :wub:
Vi har lite mer musik att jobba med som ni i framtiden kommer att få höra. Än blir ni inte kvitt oss.. ;) :D :wub:
Marruschkka:
--- Citat från: Master Peo skrivet 15.06.2009, 20:59:44 ---Gillar verkligen det här! Imponerande professionellt! Inspirerad och inspirerande sång, kraftfullt, men på samma gång avspänt och stämningsfullt. Hoppas det kommer flera samarbeten av den här sorten!
Peo
--- Slut citat ---
Tack Peo :P
Jättekul att du tycker det, det kommer nog mera av den här sorten, som sagt, befriande med bara piano, det känns mer..ärligt :rolleyes:
Åsa: tack du, ja, du vet att jag gillar denna...och jag tar till mej vartenda ord :P
Blir glad..igen :D Tills nån kommer och sågar..haha :lol:
/Marr
SYNTH:
Skönt pianolir och detsamma med sången med andra ord en kanon bra låt snyggt jobbat! :D
Kunde inte låta bli för skoj skull göra en version där jag lagt in raspiga synthstråkar närmare slutet på låten. :)
Hoppas ni inte tar illa upp bäst låter det ju utan stråkar som det är i originalet förstås. ;)
Jag gillar er låt jättemycket skall helt klart sparas.
[mp3=200,20,0,left]http://www.bahnhof.se/wb492913/Peo_visa_fran_berget_strings.mp3[/mp3]
Schecter:
Väldigt spejsigt blev det, SYNTH!
Kul juh! :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida