Forum > Färdiga produktioner
Marruschkka, Schecter - Visa från Berget
Emulator:
Men J**lar i hela h**ve** va bra ni 'är :blink:
Pianot och meolierna där har nästan något episkt över sig, så bekant men ändå helt eget. BRa anslag i pianot, snyggt spelat.
OCh sången ja.
FÖrsta vändan känns det som man inte får ett samlat intryck, det är egna fraseringar och inga standardval på något vis. Sedan vid en till lyssning inser man att det är fantamig klockrent. Otroligt kraftfullt, eget, och starkt. Har nog inte hört falseten så här förut, men det låter riktigt bra. Övergångarna är imponerande.
Skitbra, för att uttrycka sig milt.
Schecter:
Tackar för feedback :wub:
Jag har pillat på första F:et nu lite.. tror det blev bättre men mer än så kan jag nog inte göra´t. :)
Gurano:
Skönt att du förstod vad jag menade :D
Trodde ett tag att jag hörde hjärnspöken.
Ditt trixande gjorde att det blev mycket bättre (även om lite av det starka Fet finns kvar).
Schysst låt!
Ha det gott
Gurano
Marruschkka:
--- Citat från: Dividend skrivet 14.06.2009, 23:55:30 ---Detta låter mycket bättre än den förra... :)
Ni är mycket nära den perfekta versionen av den här låten nu ;)
--- Slut citat ---
--- Citat från: freddy skrivet 14.06.2009, 11:19:54 ---Ja, men det är väl fint detta. Stämningsfullt helt klart.
Marre gör en väldigt speciell tolkning, du har en väldigt egen och unik röst, häftigt.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Emulator skrivet 15.06.2009, 00:51:45 ---Men J**lar i hela h**ve** va bra ni 'är :blink:
Pianot och meolierna där har nästan något episkt över sig, så bekant men ändå helt eget. BRa anslag i pianot, snyggt spelat.
OCh sången ja.
FÖrsta vändan känns det som man inte får ett samlat intryck, det är egna fraseringar och inga standardval på något vis. Sedan vid en till lyssning inser man att det är fantamig klockrent. Otroligt kraftfullt, eget, och starkt. Har nog inte hört falseten så här förut, men det låter riktigt bra. Övergångarna är imponerande.
Skitbra, för att uttrycka sig milt.
--- Slut citat ---
Oj då...nu blir jag så in i h-e glaaad..både å mina men även Schecters vägnar :wub:
Men med dessa harmer och sånt pianospel så blir jag väldigt inspirerad av att få till det, och inte efter nåt standardformulär; jag vill verkligen inte låta på det viset, så de här orden som kommer från er gör att jag känner att det funkar fint med ett personligt uttryck. Tack så väldigt mycket för det :P Då vågar jag spänna bågen ytterligare, för det kommer fler låtar från den här mannen framöver-och de är inte lättare att sätta..haha..kul med utmaningar då!
You made my day, eller vad säjer du mr Grahn? ;)
P.S: Bra att du envisades med det där F:et Gurano, tack för det, nu låter det mycket bättre i ingångstonen. D.S
/Marr
Master Peo:
Gillar verkligen det här! Imponerande professionellt! Inspirerad och inspirerande sång, kraftfullt, men på samma gång avspänt och stämningsfullt. Hoppas det kommer flera samarbeten av den här sorten!
Peo
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida