Forum > Färdiga produktioner

Kornstad & equality - Confidence

<< < (5/5)

Bengan_gbg:
Snyggt!

Avslappnad:
Jisses vad den har utvecklats! :) Otroligt läcker/snygg sång av Kornstad! :)
Men så kommer alla instrument in och låten ändrar karaktär helt och i mina öron inte till det bättre tyvärr. Den täta lite försiktiga stämning som råder i början försvinner i ett nafs. Inte min låt men jag skulle spola trummorna och låta en stråkkvartett komma in istället. Även guran skulle jag vilja byta ut mot en lite jazzig fela.

equality:
cykeln: OK, tack hojjen. Jo dina synpunkter på guran stämmer överens med andras och blir väl där första stöten sätts in.
Tokai: OK, uttrycket kanske Andréas kan slipa på. Jo jag gillar hans röst väldigt mycket. Du menar att gitarrsolot ska ge plats åt sång? Intressant!
"Svensk studiomusiker"? Jo jag tackar!  :rolleyes: :D
Bengan: Tack!
Avslappnad: OK! Häftiga förändringar där men visst... hade jag en stråkkvartett här i vardagsrummet så skulle de inte behöva vara arbetslösa. Helst säkert. Tack JT!

Summa sumarum: Elguresolo bort eller gör om. Trummor gör om (fast jag gillar dom!). Sång och piano kvar eller små justeringar.
Tack alla för bra synpunkter som jag nu sätter fast i det uppfällda notstället.

Kornstad:
Jag kan inte annat än att hålla med alla de andra. Detta är en riktigt, riktigt skön låt och jag är jätteglad att jag fick göra ett försök och sjunga in den. .....och ännu gladare att den faktiskt var någon som gillade resultatet....  ;)   

Hade helt missat att du lagt upp den på forumet tills nu.
Var så inne på att den skulle komma under halvfärdiga, då du inte var riktigt nöjd med den än så jag såg inte att den låg under färdiga.

Jag har alltid gillat dina låtar och är det något mer du vill ha hjälp med är det bara att säga till.
Livet är lite lugnare här nu också så jag lovar att det inte skall ta sådan tid.

/ Andréas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion