Forum > Färdiga produktioner

Freddy - Reaver

<< < (2/14) > >>

Wernborg:
 :)

Sånt här gillar ju inte jag. Tänkte jag. Sen kom jag på mig själv sitta och nicka låten igenom.

Jag vet att genren ska ha klickiga trummor och dubbel-dubbel-tempo, men jag tycker det låter apa på riktigt. Mer Sabbath hade funkat för låten - och för mig.

Bra jobbat som fan. Grymt gitarrlir.

freddy:
Guran - Tack och håll i hatten! :P

Marre - Tjejen säger att jag låter såhär när jag är arg. Jag håller nog inte med :) Första gången jag provade att growla, det var rätt skoj! Tack!

Jonner - Thx man, uppskattas! Det är en vanesak helt klart. Tack.

Wern - Nickande anti-klick person som gillar sabbath :) Personligen så gillar jag antagligen apor då, sen var det väl ett krav att man skulle ha med "mangel" i låten. Blir nog en reissue någon gång och då kanske den delen försvinner. Möjligen.

Kul att du uppskattar guran. Tack!

--------------------------------------

Slängde även in texten i första inlägget. /F

MacTS:
Maffigt!

Sköna gitarrer! Är väl inte så där jätteförtjust i growl, men det funkar på denna visa! Bra ljud tycker jag

SteveHarris:
kan bara säga en sak

Goddamn fucking awesome

äntligen hör man deathmetal på KR med

Leif:
Tjena Freddy!

Tokbra låt du har dragit ihop! Snyggt mixat. Tunga guror. Bra trummor, antar att dem är programmerade?. Snyggt gjort hursomhelst. Gillar din dödssång med. Låter Jävligt bra! Du har känsla för att skapa inom metalscenen. Släng gärna upp mer sånt här! :)

Har inte varit delaktig på det andra forumet på ett bra tag nu, men du hade lätt fått min röst om det vore så! Jag är imponerad! Gött som fan!

Tack för låten!

/Leif

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion