Forum > Färdiga produktioner

Freddy - Reaver

<< < (7/14) > >>

Lyxvarianten:

--- Citat från: freddy skrivet 11.06.2009, 13:00:07 ---
--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 11.06.2009, 12:23:52 ---Bidrag till Festival #28? Hum... Tiroler ompa ompa kanske?;)

--- Slut citat ---

Noterade att du skrivit det i den här tråden:

http://forum.studio.se/index.php?showtopic=65455 :D

En poll kommer nog upp i helgen. /F

--- Slut citat ---

Hehe jag har försökt få till de temat några gånger, men aldrig lyckats. Får hålla tummarna denna gången:D Gz till vinsten.

freddy:

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 11.06.2009, 17:32:51 ---
--- Citat från: freddy skrivet 11.06.2009, 13:00:07 ---
--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 11.06.2009, 12:23:52 ---Bidrag till Festival #28? Hum... Tiroler ompa ompa kanske?;)

--- Slut citat ---

Noterade att du skrivit det i den här tråden:

http://forum.studio.se/index.php?showtopic=65455 :D

En poll kommer nog upp i helgen. /F

--- Slut citat ---

Hehe jag har försökt få till de temat några gånger, men aldrig lyckats. Får hålla tummarna denna gången:D Gz till vinsten.

--- Slut citat ---

Haha, ja den kanske inte går hem i stugorna? Kanske finns det något tyskt musikforum annars? :P

Tack Lyx!

Emulator:
När fan blir gammal blir han religiös. Trodde aldrig jag skulle uppskatta detta faktiskt.

Men jävlar. You blew me off mannen. Detta var otroligt imponerande. Kanske några dubbel (trippel? :lol: ) -kaggar mot slutet som jag tyckte va lite för mycket, (förlåt en gammal syntfjant) men i övrigt: herre jösses!

Tonspråket tilltalar mig verkligen, growlen som man faktiskt uppfattar som tydlig likaså, fraseringarna sitter helt gjutet.

Mäkta imponerad mannen. Grattis till en välförtjänt seger (oavsett hur de andra lät, har inte lyssnat alls tyvärr) och hoppas du postar lite mer låtar. Varenda gång du gjort något och lagt upp är det en trevlig lyssning, och väldigt ofta blir jag imponerad.

Fem spruckna stämband av fem möjliga. BRA!

freddy:

--- Citat från: Emulator skrivet 12.06.2009, 01:24:28 ---När fan blir gammal blir han religiös. Trodde aldrig jag skulle uppskatta detta faktiskt.

Men jävlar. You blew me off mannen. Detta var otroligt imponerande. Kanske några dubbel (trippel? :lol: ) -kaggar mot slutet som jag tyckte va lite för mycket, (förlåt en gammal syntfjant) men i övrigt: herre jösses!

Tonspråket tilltalar mig verkligen, growlen som man faktiskt uppfattar som tydlig likaså, fraseringarna sitter helt gjutet.

Mäkta imponerad mannen. Grattis till en välförtjänt seger (oavsett hur de andra lät, har inte lyssnat alls tyvärr) och hoppas du postar lite mer låtar. Varenda gång du gjort något och lagt upp är det en trevlig lyssning, och väldigt ofta blir jag imponerad.

Fem spruckna stämband av fem möjliga. BRA!

--- Slut citat ---

HAHA! Tack mannen. Detta var kul att läsa  :lol:

Kaggarna kan nog uppfattas som smått frenetiska, hehe.

Underbart att läsa vad du skriver Emu, det värmer det här :) Både du och morgonkaffet.

Tack som fan!

mahan:
Tjou Freddyo grattis på efterskott
Var har du gömt låten, släppt den på skiva eller... ???
Meddelas om nåt strul med Linbergska serveringar :P

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion