Forum > Demolåtar
Asteroid
Eddi:
Hehe ja den är riktigt skön denna hära , härliga syntljud har du fått in och en smäll på slutet :D
Eko
Eddi:
--- Citat från: asti skrivet 10.06.2009, 21:48:14 ---Den snabba "grundslingan" är skön och skapar en nerv i låten, som gör att man sitter och väntar på att något ska hända.
Men det blir i stället tvärtom och tonar ut och avslutas med någon sorts explosion, som jag inte tycker känns så motiverad.
Hade hellre sett att den klingade ut lugnt och stilla. Sköna synthljud!
/Asti
--- Slut citat ---
Det är ju en asteroid som kraschar ju Asti.
Eko
Avslappnad:
Kalassnyggt! :) Detta gillar jag skarpt, bra komposition, bra ljud, bra röd tråd. Ljuden är jag särskilt imponerad av men det är ju nästan ditt adelsmärke att ha dessa kristallklara syntljud.
Möjligen kan jag känna att melodin skulle kunna styras upp lite mot kompet här och där men det rör sig om lite i sådana fall.
Bra jobbat! :)
spacetrucker:
Jahapp... jag gillade nog den förste versionen bättre. Med detta vill jag inte säga att denna version är dålig, inte alls. Smällen på slutet hade jag dock lämnat bort... I vilket fall som helst, bra låt
SYNTH:
--- Citat från: asti skrivet 10.06.2009, 21:48:14 ---Den snabba "grundslingan" är skön och skapar en nerv i låten, som gör att man sitter och väntar på att något ska hända.
Men det blir i stället tvärtom och tonar ut och avslutas med någon sorts explosion, som jag inte tycker känns så motiverad.
Hade hellre sett att den klingade ut lugnt och stilla. Sköna synthljud!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack asti ska vara så är det tänkt efter som den störtar emot Jorden! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida