Forum > Färdiga produktioner

Dividend - Friendship

<< < (7/8) > >>

Dividend:

--- Citat från: cykeln skrivet 01.07.2009, 09:20:03 ---Men den ska väl inte sluta där tänker jag - men kanske att det är det den ska

--- Slut citat ---

Sång åt tjejerna, :D antingen i första partiet, eller i ett nyskrivet tredje. Om du skriver texten (och jag kan få ett "ord med" i laget :) så kan det bli fint!

Jag får fråga Åsa när jag har en vacker flöjtmelodi och Marre om det blir en klarinettmelodi :)....

--- Citera ---Storartat!

--- Slut citat ---

:wub:

Eddi:
Från KR-spelarens 146 och framåt framträder ett stycke som är det absolut bästa jag har hört från dig (om man bortser från Bas-pizzicaton då) Allt innan 146 låter dessvärre lite för trevande enligt mitt öra. Det är i alla fall stor skillnad på halvorna.
Eko

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 01.07.2009, 14:03:05 ---Från KR-spelarens 146 och framåt framträder ett stycke som är det absolut bästa jag har hört från dig (om man bortser från Bas-pizzicaton då) Allt innan 146 låter dessvärre lite för trevande enligt mitt öra. Det är i alla fall stor skillnad på halvorna.
Eko

--- Slut citat ---

andra partiet är pop :) (inget fel på pop, jag menar att det inte är mer invecklat än pop), den första delen har motivutveckling och ett par flerstämmigheter som kan vara lite svårttillgängliga. Åsa sa samma sak som du, och samma sak som jag sagt här, det lät bättre efter några gånger.
Lyssna gärna några gånger till Eko :)

Dividend:
LÅTNAMN: Friendship
ARTIST/GRUPP: Dividend
GENRE: orkester
LÅTLÄNGD: 4min
KOMPOSITÖR: Rosqvist
PRODUCENT: densamme
EV. MEDVERKANDE: -
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

JAg anser denna vara färdig...

Eddi:
Ja ett mäktigt slut har du fått till nu samtidigt som det är återförande - bra.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion