Forum > Färdiga produktioner

Hackeman - Men ha det så bra

<< < (2/3) > >>

Dividend:
ALtlså detta är ju störtskön, fram tills du börjar sjunga.. Inte för att du sjunger dåligt... Bara det att jag lyssnat på instrumental chipmusik i 2-3dagar oavbrutet, så tycker sången skär sig..

Förstod inte heller vad som var roligt..

Bra ansats! Men inte min grej

Plinka:
Hihi! Men en sån här låt kan mycket väl bli en sommarplåga! Hör inte riktigt texten, men du har ju hippaste dialekten och den är lättsam och rolig!

Rattlesnake:
Mm, riktigt bra.
Jag efterlyser också lite mera luft till sången, den konkurerrar svårt med bassynthen där i mitten, och ibland tappar man fokus på texten. Jag skulle försöka sära på sång och bassynth i panoreringen. Även testa att klippa lite här och var av kompet. Skulle också ge lite mera variation, det är nog lite gränsfall på att man tröttnar på ljudbilden mot slutet.  :)

Skön dialekt du har, låter du sådär till vardags? Ordet "dag" får en ju osökt att tänka på en viss Peps. B)

hackeman:
Förbannat kul forum det här. :) Man får en skön blandning av ris och ros och vet inte riktigt vad man ska tro... annat än att ni säkert är härligt ärliga hela högen. Känner mig lite som DiLeva rent av.

Får kontemplera lite på er feedback. Men verkar som ni gillar dialekten så får kanske fortsätta med skånska ändå... har annars mest gått över till engelska numera.

Och ja, jag tror nog jag låter sådär skånsk på riktigt också. :)

SYNTH:
Ha ha jag diggar den har inga problem att höra texten snyggt mannen! :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion