Oki,Typ: (Exempel här då):benny,abba,hedlund,sunny,sunny girl,svenne hedlund,Ritchie,Blackmore,Ritchie Blackmore,Squire,chris,chris squire,yes,..........är det inte värre än så?
Sökord med andra ord...... 
Vi tackar som faan!!!!! 
Det är så jag menar,Crosstags,så att oavsett om du söker på mellotron,M400,minitron,whatever,så skall det komma upp.
Jag har inte börjat ännu,blev så sugen på att se ''Tillbaka till framtiden'' att det blev viktigare.... 
Det finns ju dock en dag i morgon med.... 
Försök hitta på något unikt sökord. Sök på webben för att vara säker på att du hittat något ord du är nästan ensam om.
Ha med det bland taggarna för videon. Sen kan ni tipsa folk om att söka på det ordet, på youtube, för att få se er video.
Långt senare, om många hittat och sett er video, kan den lättare hittas med mer allmänna sökord som "Preacher man" eller "Missing pieces".
Kanske är det bäst att vänta med den stora spridningen av bandet "Missing Pieces" på youtube tills ni har en video med bra ljudkvalité och supertajt, säkert spel på scenen eller i replokalen. Då kan det kanske leda till spelningar också...
Mina taggar på Mini-Magitron-videon (man kan undra vad som är nödvändigt):
mellotron m400 m4000 mkII mk2 chamberlin magitron mini-magitron babytron max backstrom sampler midi midikeyboard