Forum > Demolåtar

Perowitch

(1/2) > >>

PEROWITCH:
[mp3=200,20,0,center]http://www.wideworld.se/per/state_of_liberty.mp3[/mp3][  Här är min första låt på KR tycki gärna till.

MaxB:
Ett stänk of liberty!  :P

Shysst helhetssound men inte min påse liksom.
Bra med dynamiken. Telefonrösten är cool. Körrösterna som kommer sen tror jag skulle må bra av att tajtas till lite. Nu är den ena lite efter den andra så att säga skulle det bli bra om dessa röster är tajtare hela vägen. Finns här något röstkorrigeringsverktyg pålagt?

Tungt och ett tryggt driv -> tryggt som tåget. Tuffa på!

equality:
Som första låt är det kanonbra (min första var en katastrof). Susigt och behagligt sound och rätt snygga harmisar. Överkomprimerat?
Inte min genre men tack för ordet ändå!

Eddi:
Jag tycker att det är en tuff låt och bra framförd framförallt alla ljud hit o dit som du trixat till.

Kul att du hittat hit Perre  :D om dom får vänja sig lite med ditt sound tror jag säkert fler kommenterar.

En annan grej som kan underlätta är att du gärna får kommentera andras låtar också och komma med lite råd kanske om trummor t.ex. där du är ungefär världsbäst (enligt mitt förmenande)

Eko

Harmonica mike:
Håller med boysen,skit bra detta!

Mycket snygga trummor.Bra låt om än inte min genre..Man skulle nog kunna lira lite funk till denna  :)

Nåväl,gott jobbat och välkommen hit.

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion