Forum > Färdiga produktioner
Manchesterorkestern - Cut your hair
martinm:
Jag kan bara hålla med. Det är riktigt bra. Grattis.
:P
MaxB:
Jag tror på att höja sången något om man vill att folk ska höra vad man sjunger men det är nog inte nödvändigt. Här leveras en känsla, med lite asienvibbar också.
Roliga inslag av olika rytminstrument och idéer från gitarrer.
Åsa:
Japp, där vaknade man till, hade precis lyssnat på Eq.s Bodil, knäppte igång den här låten - på samma volym :lol: Swosch! Får tänka mig för med volymreglagen, man vet ju aldrig vad som väntar. Men BRA är det här! Skönt mycket ljud på nåt sätt, tycker nog att sången försvinner bland allt reverb men nånstans så gillar jag det också, lite velig där. Antar att det "ska vara" precis sådär, men ja.. kanske lite väl mycket. Men jag gillar det :blink:
Nåja, en skitskön låt tyckte jag iallafall, öste på bara. Gillade den mycket :)
equality:
Låter som Byrds-psykodelia i 21:a årtusendet. Makalöst bra! Vilket stort och konformt ljud. Häftigt. Gillar de österländska influenserna. Aningen dränkt vox kanske annars underbar mix.
asti:
Det här tycker jag är kanonbra! Harmonierna i "refrängen" sitter verkligen fint! Tycker den här musiken ska låta så här "larmigt" och stort, ska inte låta rent och snyggt, då förloras mycket av känslan med en gång! Skitbra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida