Forum > Demolåtar

equality & ydderF - Bodil

<< < (9/19) > >>

Dividend:
Tuba borde jag använda oftare  :lol:

Tycker som HM att det funkade med den :)

MaxB:
Bodil är en fin-fin sommarlåt. Lite svajig röst och soft, skönt spel.
Kul med falsetten i refrängen; Boo - odil

Bengan_gbg:
Oavsett vad Aettan tycker så håller jag inte med just i detta fall...det är "på väg" men inte ända framme ännu...gillar din andra visa bättre - men den här har potential. Efterlyser ett tydligare "stomp" och inte FULLT så skev sång, även om det är småcharmigt...och jo Aettan - jag hör till dem som lyssnar mer på låt än produktion med....

equality:
Dividend: Du tycker inte den låter för synthig då?? Ibland blir det ju liksom fjärtljud ifrån den...  :lol:
MaxB: Jag fick en kommentar från en kompis: "jag tror inte hon uppskattar att du säger hennes namn på det sättet" men den fick gk. Rösten blir bara sämre och sämre. Tur det finns finns pitchkorrigering.  :rolleyes: Thnx Max!  :)

equality:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 30.06.2009, 20:03:04 ---Oavsett vad Aettan tycker så håller jag inte med just i detta fall...det är "på väg" men inte ända framme ännu...gillar din andra visa bättre - men den här har potential. Efterlyser ett tydligare "stomp" och inte FULLT så skev sång, även om det är småcharmigt...och jo Aettan - jag hör till dem som lyssnar mer på låt än produktion med....

--- Slut citat ---

Stompet skulle ligga på tuban då? Jag är beredd att hålla med. Får nog rensa ut en del toner där som jag gjorde i versen. Den är nog lite "på" nu. Thnx Bengan! 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion