Forum > Demolåtar
equality & ydderF - Bodil
Marruschkka:
Det här låter som Robban Broberg som får komp av Helmer Bryd ;)
Mycket charmig stämma med falsett, du låter så där lagom kärleks-trånande..funkar bra här ju.
Visst skulle ett par mässinginstrument tillföra..men det räcker så bra som det är, tycker jag då.
Den här blir jag glad av, tack ska du ha för festlig musik :P
/Marr
Avslappnad:
En trevlig liten ångbåtslåt! :) Skriver under Marr's koppling till Robert Karl-Oskar "Robban" Broberg. Går säkert att piffa till mer men mina okritiska byggöron tycker att det är bra som det är. ;)
equality:
Marruschkka: Robban och H B igen, kul! :P Tack själv för kul kommentar!
Avslappad: Cornelis Ångbåtsblues vore nåt. :rolleyes: Kul att det funkar som det är. Thnx!
Aettan:
Hallå boys and gals.
Har haft fullt upp med datormeck och rumrenovering och nu är det sena natta som vanligt :D .
Har lekt lite med Ubuntu och Ubuntu studio på min gamla P4 rigg och meckat med att återgå från osx 10.5.7 till 10.5.6 på min musikmaskin iom att det förstnämda inte funkade så bra och idag hittade jag en Imac från 2000 på tippen som jag vara tvungen att ge ett par minuter läs timmar :D.
Nåväl vi kan konstatera att vi är oense ang Es låt här och tur är väl på nåt sätt det. Jag tycker som ni förstår att jag har hört så mycket musik i mina dagar så att jag känner att jag kan känna igen en bra låt och ett framförande som matchar låten. Det här är en bra låt i alla avseenden och det mina vänner är inte speciellt vanligt på forum som det här. Kort sagt den här är färdig och nu återstår bara om man så vill att göra covers på den. Vi kan dra en snabb parallell med tex di sma under jordis snabbköpskassörskan som iofs inte ens är i närheten av den här låten i kvalité inte ens fast den blev förpackad i en pro studioproduktion men den blev av nån outgrundlig anledning ändå en stor hit på sin tid.
Kort sagt många av oss på forum som det här lyssnar på ett speciellt sätt som kanske inte har så mycket med verkligheten att göra.
Ha det bra nu, smaken är som baken men min är bäst :D.
stensdotter:
Trevlig liten sak det här. Kul med jazz-stuket! Lätt dist? på basen som stör ljudbilden lite, annars bra. Härlig falsett, kanske en liten omsjungning på några ställen - annars perfekt :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida