Forum > Färdiga produktioner
Avslappnad - Skies on the loose
Avslappnad:
--- Citat från: flabb skrivet 01.06.2009, 10:34:36 ---Hade varit mycket bättre utan rösterna, kommentatorn i början låter lite som om man för första gången hittat klipp-o-klistra-funktionen bland ljudfilerna :rolleyes: - och han som håller för näsan och pratar, bort.
Annars lät det bra, låt suckarna/flämten vara kvar och manskören som bakgrund.
Fila till den lite så kan jag prova den sen i juli när jag sätter på mig rullskidorna för att börja träna ;)
--- Slut citat ---
Hehe, jag förstår nog hur du tänker men just nu behåller jag nog Jacob Hård och mig själv. Inget med näsan, bara otroligt eq'at. Tack för att du lyssnade och skrev. :)
--- Citat från: MaxB skrivet 01.06.2009, 19:10:52 ---Du hittar på du! :lol: Haahaa haahaa låter det från den ansträngde vasaloppsåkaren.
Så kommer kören in med sina härliga haahaa-stämmor.
Hoppas du har med ett 80-talsbidrag i festivalen du som har så sköna klaviaturljud!
--- Slut citat ---
Haha påresjälv. ;) Tanken var ju att det skulle låta Tour de France med KW. :) Tack för lyssning och fb! :)
--- Citat från: equality skrivet 01.06.2009, 22:36:21 --- :lol: Underbart! Rena Swahn-sjön. Riktigt skönt blippsyntande och ambience.
--- Slut citat ---
Mangen Takk EQ! :) Funderar på att åka loppet om ett par år, får se om det stannar vid en fantasi eller om det blir verklighet.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida