Kontrollrummet

Nytt problem...

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rock Strongo

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 27
  • EZ Drummer is the shit!
    • Visa profil
Suck..

Nu följer inte projektet markören, ni vet det här vertikala strecket som visar vart man är nånstans. Det förvinner ut i kanten utan att resten hänger med. Då måste jag använda rullisten i nederkant för att se vart jag är nånstans. Hänger ni med?

Jag blir så trött.....



Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Konstigt. Måste ju som sagt vara en inställning nånstans men jag kan inte hitta den när jag tittar nu.... Skulle ändå chansa på att bocka ur 2:a och 3:e rutorna från slutet under options/global/general.
« Senast ändrad: 23.04.2007, 13:21:58 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Rock Strongo

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 27
  • EZ Drummer is the shit!
    • Visa profil
Vet ni vad?

Det löste sig med en omstart av datorn  :rolleyes:

Tack för engagemanget ändå.


Utloggad android

  • Synthrobot
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 476
  • Bitcrushed
    • Visa profil
    • New Modern Angels
Kolla så att det inte bara är "scroll lock" som hoppat på av misstag... Råkar ut för det själv titt som tätt i Sonar, det måste finnas nåt kortkommando för det som jag råkar trycka av misstag!


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
Inte för att jag kan Sonar eller har PC för den delen MEN tycker detta är handhavande frågor och inte något Rocko ska vara arg på Sonar för  B) .

Sen undrar jag hur du fick -2 i Karma  :D

/ Mikke


Utloggad Rock Strongo

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 27
  • EZ Drummer is the shit!
    • Visa profil
Inte för att jag kan Sonar eller har PC för den delen MEN tycker detta är handhavande frågor och inte något Rocko ska vara arg på Sonar för  B) .

Sen undrar jag hur du fick -2 i Karma  :D

/ Mikke

100% av mina problem med Sonar har med mitt taffliga handhavande av programmet att göra ;) Och jag borde ha 100+ i karma, inte 2-, det finns fan ingen rättvisa i världen.