Forum > Färdiga produktioner

Örjan & Åsa - Look what I've been missing

<< < (6/6)

Plinka:
Trallvänligt ja! Men jättesnyggt verkligen! Mysigt det där med duett-stämsång, helt enkelt behagligt att lyssna på!

Marruschkka:

--- Citat från: asti skrivet 02.06.2009, 13:43:18 ---Fin duett och mysig låt! Ni sjunger riktigt bra båda två och körerna är jättesköna!
Vad gäller dynamiken, som någon annan nämnde, kanske det inte händer så mycket, men den funkar bra för mig som en soft poplåt, som stryker medhårs!
Snygg produktion - tycker det här mycket väl kunde spelas på radio.
Saknar bara dragspel och en dyster text!  :D
/Asti

--- Slut citat ---

haha..jag håller med..om allt..t o m om dragspelet, med ett tillägg:Åsa, vad jag gillar ditt mellanregister, det låter helskönt om det :P

Den här blir man glad av!!

/Marr

Åsa:

--- Citat från: Plinka skrivet 05.06.2009, 12:17:59 ---Trallvänligt ja! Men jättesnyggt verkligen! Mysigt det där med duett-stämsång, helt enkelt behagligt att lyssna på!

--- Slut citat ---

Hej Plinka, kul att se dig!
Och ännu roligare att du gillar låten  ;)
Kommer en till duett-stämsång snart, den måste jag säga är nog ännu mer behaglig att lyssna på!
TACK  :)
--- Citat från: Marruschkka skrivet 05.06.2009, 12:53:05 ---
--- Citat från: asti skrivet 02.06.2009, 13:43:18 ---Fin duett och mysig låt! Ni sjunger riktigt bra båda två och körerna är jättesköna!
Vad gäller dynamiken, som någon annan nämnde, kanske det inte händer så mycket, men den funkar bra för mig som en soft poplåt, som stryker medhårs!
Snygg produktion - tycker det här mycket väl kunde spelas på radio.
Saknar bara dragspel och en dyster text!  :D
/Asti

--- Slut citat ---

haha..jag håller med..om allt..t o m om dragspelet, med ett tillägg:Åsa, vad jag gillar ditt mellanregister, det låter helskönt om det :P

Den här blir man glad av!!

/Marr

--- Slut citat ---

Tack snälla du, jag blir så glad! Jag gillar verkligen att sjunga i dom här tonarterna så det är extra kul att få kommentar på det!
Jag tror inte Örjan lägger in nåt dragspel i nån slipoverlåt men ja,.. man kan aldrig veta, han kanske blir lite wild & crazy nån gång haha!

Härligt att du blev glad, då blir vi glada!

:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion