Forum > Demolåtar

The Returning

<< < (3/3)

Emulator:
Japp, håller med Hmike. Lär dig melodin ordentligt med mer kraft i rösten. när melodin väl sitter så kan du laborera med andra uttryck :)

Gitarren låter lite ostämd då och då? Eller kanske lide bends som spökar med mig.

Klar förbättring :)

bow35:
Det är en helt annan låt! Från finlandsbåten in i varsadgsrummet. Den här går helt klart att lyssna på utan vacker dam att dansa med. Tycker gitarrsounder är mycket bra i denna verre.

Tycker HM ger bra tips angående sången.

Callander:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.05.2009, 02:08:01 ---Ser att du är ny på forumet så jag passar på att välkomna dig hit.

--- Slut citat ---

Tack! Jag ska försöka bidra med det jag kan. Ur ett kryssningsperspektiv. :D

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.05.2009, 02:08:01 ---Kläm i lite mer,oavsett vad grannar och eventuell äkta hälft säger.

--- Slut citat ---

Håller med! Bra tips. Jag ska försöka göra det snart, måste göras dagtid har jag fått förklarat för mig.

--- Citat från: Emulator skrivet 27.05.2009, 02:28:34 ---Gitarren låter lite ostämd då och då?

--- Slut citat ---

Det var en diplomatisk formulering ... :) Borde gå att spela om den också.

lnetzel:
Nya versionen är klart bättre, låter mer seriös. Du skrev visserligen något om parodi förut men det var nog inte tydligt nog.
Denna version är mer rättvis mot låten.

Första lyssningen tyckte jag sången lät bättre mot slutet av låten men nu när jag har kört igenom ett par gånger tycker jag det är jämt ändå faktiskt, vet inte vad det var för konstigt  intryck.

Jag tänker inte klaga på sången för jag gillar när det inte är polerat eller helt perfekt överallt. Skulle vara kul att höra mer av samma stil från dig för att se hur soundet håller sig.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion