Forum > Färdiga produktioner
Asti - Brevet
asti:
--- Citat från: SYNTH skrivet 08.06.2009, 21:07:58 ---Jag gillar den en låt som jag tar till mig! :)
--- Slut citat ---
Roligt att höra! (Vet iofs inte vilken version du lyssnat på - med eller utan HM's cajon?)
/Asti
Eddi:
Det har hänt en massa med denna låt sedan jag lyssnade på första verionen märker jag. Låten har blivit riktigt bra i sig och nu talar jag om instrumenteringen - missade tydligen mididrumversionen? Jag har lyssnat på både den i huvudposten och HM´s derivat och tycker att den sistnämnda tillför något bra faktiskt den blir mer hel med de ljuden som kommer från Cajoonen och jag tycker att hihaten i början passar bra in. En av dina bästa låtar Asti hur som helst.
Eko
asti:
--- Citat från: Eko skrivet 08.06.2009, 23:59:21 ---Det har hänt en massa med denna låt sedan jag lyssnade på första verionen märker jag. Låten har blivit riktigt bra i sig och nu talar jag om instrumenteringen - missade tydligen mididrumversionen? Jag har lyssnat på både den i huvudposten och HM´s derivat och tycker att den sistnämnda tillför något bra faktiskt den blir mer hel med de ljuden som kommer från Cajoonen och jag tycker att hihaten i början passar bra in. En av dina bästa låtar Asti hur som helst.
Eko
--- Slut citat ---
Jag är inte riktigt nöjd med låten ännu, ska nog testa en version helt utan trummor! Om trummorna ska vara med tycker jag att det måste rensas en del i sista versionen.
Roligt att du gillar låten! Tack för din respons!
/Asti
MaxB:
Skönt även med cajunkompet som kommer in då och då.
asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 10.06.2009, 17:47:03 ---Skönt även med cajunkompet som kommer in då och då.
--- Slut citat ---
HM:s version ska ju först och främst visa hur cajonkompet låter. En del övriga trummor måste rensas bort tycker jag! I introt t.ex.
Jag gillar annars soundet från cajontrumman! Får se om jag kan få ordning på det här på något vis...... :wacko: :o
Tack för din kommentar!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida