Forum > Färdiga produktioner

Asti - Brevet

<< < (2/15) > >>

Leif:
Tjena Asti!

Det här gillar jag! Tycker alltid att du lyckas så bra med att förmedla känsla i de ord du sjunger! Jag hör ju texten, men det är lättare att hänga med om du lägger upp den här ihop med låten ( är inne i en skriva-svenksk-låt-period nu, så all inspiration är välkommen). Gillar hur du skriver dina texter. Bra känsla. Tror att arret ligger bra såhär...möjligtvis något annat som fyller ut, men jag får återkomma om det isf. Ljudet har jag ingen riktig koll på eftersom jag lyssnar i dålig högtalare på jobbet nu...gött jobbat, allt som allt tycker jag!

Tack för den fina låten!

asti:

--- Citat från: Leif skrivet 23.05.2009, 13:37:08 ---Tjena Asti!

Det här gillar jag! Tycker alltid att du lyckas så bra med att förmedla känsla i de ord du sjunger! Jag hör ju texten, men det är lättare att hänga med om du lägger upp den här ihop med låten ( är inne i en skriva-svenksk-låt-period nu, så all inspiration är välkommen). Gillar hur du skriver dina texter. Bra känsla. Tror att arret ligger bra såhär...möjligtvis något annat som fyller ut, men jag får återkomma om det isf. Ljudet har jag ingen riktig koll på eftersom jag lyssnar i dålig högtalare på jobbet nu...gött jobbat, allt som allt tycker jag!

Tack för den fina låten!

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar låten! Tänkte lägga upp texten när den flyttas till Färdiga demon, men det är ju lika bra att ta det här!
Ville att det skulle vara ett enkelt arr och inga "konstiga" harmonigångar och så gillar jag tonen i elpianot!  :)
Har funderat på att plocka bort elgitarren, den gör nog varken till eller från......?
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti

Dividend:
Snygga körer och snyggt arr. Låten är väl inte min kopp te, tror jag. Känns lite för seg så gillar hihaten :)
Jag skall låta den gå ett par gånger i listan iaf och se om den växer :) Händer ju ibland.

asti:

--- Citat från: Dividend skrivet 23.05.2009, 17:36:29 ---Snygga körer och snyggt arr. Låten är väl inte min kopp te, tror jag. Känns lite för seg så gillar hihaten :)
Jag skall låta den gå ett par gånger i listan iaf och se om den växer :) Händer ju ibland.

--- Slut citat ---

Om inte annat så kanske den gör dig lite dystrare!  :)

mixuz:
jättebra låt..  jag tycker inte du ska ändra någonting..  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion