Forum > Färdiga produktioner
Asti - Brevet
asti:
--- Citat från: Emulator skrivet 25.05.2009, 23:54:02 ---jag har ingen aning om hur jag ställer mig till detta alster :blink:
Först känns stråkarret helt fel, men efter ett tag så faller man in i lunken och,,tja, det passar nog.
jag tror....att jag tycker det låter färdigt såhär :) Skön låt helt klart när man vant sig !
--- Slut citat ---
Själv gillar jag stråkarret, så det tänker jag behålla! Hoppas du vant dig nu då! :)
Tack för lyssning och kommentar!
/Asti
asti:
--- Citat från: bow35 skrivet 26.05.2009, 00:03:30 ---Måste säga lite osympatisk. Men på samma gång rak och ärlig. Som om läsaren av brevet bevakar sina egna intressen först.
--- Slut citat ---
Har lite svårt att kommentera det. Ge gärna exempel på vad du tolkar som "bevakar sina egna intressen först"!
Kanske ska tillägga att brevet och texten är fiktiva, men tanken med texten var inte att skildra en osympatisk persons funderingar om en vän i knipa.
Vore intressant att veta vilka formuleringar du avser eller om det ett allmänt intryck av hela texten.
/Asti
egghuvud:
Inte mycket att säga om detta. Snyggt arrangemang. Lysande text och mycket väl genomfört. Möjligen lite vassa ess i sången på något ställe. Snygga stråkar och bra körer. I stort sett helgjutet. :)
edit: dessutom kände jag mig faktiskt berörd vilket jag inte gör sådär ofta så stort + för det. :)
asti:
--- Citat från: egghuvud skrivet 26.05.2009, 12:40:12 ---Inte mycket att säga om detta. Snyggt arrangemang. Lysande text och mycket väl genomfört. Möjligen lite vassa ess i sången på något ställe. Snygga stråkar och bra körer. I stort sett helgjutet. :)
edit: dessutom kände jag mig faktiskt berörd vilket jag inte gör sådär ofta så stort + för det. :)
--- Slut citat ---
Känns verkligen skönt när man får sådana här reaktioner på en låt! Lyckas man dessutom beröra med texten kan man inte begära mycket mer!
Ska kolla det här med essen. Använder visserligen en de-esser, men den kanske var "snålt" ställd.
Stort tack!
/Asti
bow35:
"Jag tror du behöver någon i ditt liv... ...nå'n annan en mig" Hur skall man kunna skaffa sig nå'n i sitt liv om man är i knipa och mår dåligt? Ett så'nt råd hjälper ju inte den som är i knipa och mår dåligt. När jag säger att det känns som läsaren av brevet bevakar sina egna intressen så menar jag att han på nå't sett sopar rent framför sin egen port i mina öron. Tycker inte det är rätt eller fel att göra det. Det är bara en observation jag gör. (En subjektiv sådan dessutom) Alla har vi behov :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida