Forum > Demolåtar
Do you feel
Dividend:
Snabblyssning.
Dessa tongångar tilltalar mig nåt enormt. Texten känns genomarbetad, även om jag inte lyssnar på den på första lyssning. Det enda negativa jag egentligen kan komma på är att det inte låter så nyskapande. MEn det är väl inte heller tanken. Kommer av nån anledning att tänka på nåt låt jag glömt av Simon & Garfunkel.
Väldigt bra! Kan man gå med i din fanclub? :)
karl:
Fisk??? B) Jag förmodar att du syftar på Marillionsångaren...har aldrig lyssnat in mig på honom eller Marillion för då det begav sig var det för mycket plagiat på dom stora G....larvigt nu i efterhand men det blev aldrig av, får väl ta och börja nu. Någon platta att rekomendera?
Ska ta tag i "popsen" men kunde inte använda crossovern i Cubase, får mecka med något annat eller öka latensyn på ljudkortet ,tror den står ganska snålt...
Dividend...visst kan du gå med i min fanclub, sätt in 1500 spänn på konto #12345678910 så får du nyheterna via mail före alla andra B) :unsure:
Allt gott/ karl
--- Citat från: Wernborg skrivet 22.05.2009, 22:13:55 ---Jag hör samma klickljud som Eko.
Väldigt vackert. Måste få namedroppa lite. Fish!!!!!!
--- Slut citat ---
Leif:
Tjena Karl!
Mycket vacker låt! Slukas in i det drömska som någon nämnde innan. Snyggt arr har du med! Gillar det som bara den!
Fanclub? :D ja, vafan, sätt upp mig med...får ta det på krita dock! ;)
Tack för musiken!
asti:
Ja, nu är cellon inte så dominerande! Verkligen fina harmonier! Det är bara att luta sig tillbaka och njuta!
Ska slutet vara så abrupt eller är du inte klar med det?
Bengan_gbg:
Snygg låt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida