Forum > Färdiga produktioner

emser- Arc_Angels

<< < (4/4)

flabb:
Skön låt, svängigt, fick lite samiska vibbar med 'hej' körerna, låter väldigt bra, kanske skall man själv börja köra mer presets :)

MaxB:
Låter som nån radioklar låt. Inte jättespännande men förbaskat trallvänligt. Hej yea! Fastnade direkt!

equality:
Hej din gamla halstablett.  :D Fast du låter inte som om du behöver en sån tvärtom. Känner igen din delayade synthstompiga musik direkt och den sköna sången och stämmorna. Allt sitter ju som alltid. Dansvänlig låt med skön refräng. Kunde nog kortas något men annars håller jag med om radioklar. 

emser:

--- Citat från: MaxB skrivet 01.06.2009, 18:57:39 ---Låter som nån radioklar låt. Inte jättespännande men förbaskat trallvänligt. Hej yea! Fastnade direkt!

--- Slut citat ---

Kul :)
Etern nästa.

/And

emser:

--- Citat från: equality skrivet 01.06.2009, 22:44:02 ---Hej din gamla halstablett.  :D Fast du låter inte som om du behöver en sån tvärtom. Känner igen din delayade synthstompiga musik direkt och den sköna sången och stämmorna. Allt sitter ju som alltid. Dansvänlig låt med skön refräng. Kunde nog kortas något men annars håller jag med om radioklar. 

--- Slut citat ---

Tjeeenare eq!

Jag har blivit med hemmastudio och börjat fnula igen.

/And

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion