Forum > Demolåtar
Stämmningslåt
Harmonica mike:
Hej alla goa musikanter.
Visste inte vilken verre som gällde så jag lyssnade på den som ligger tre inlägg upp från mitt.
Ja du Henrik,det var det här jag förstod då jag hörde dig första gången,du kan sjunga.
Bra ljud på din inspelning,och inlevelsefullt framfört.Jag tycker det är grymt bra!
Tillsammans med Synthen och Maria så har detta alster växt ordentligt från det lilla jag hörde första gången.Frågan är om det inte är fulländat nu..Jag måste lyssna på detta i monitorerna till veckan,det jag hör nu låter HEL NICE!
Snyggt jobbat alla!
Mvh
Micael
Eddi:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 23.05.2009, 20:40:45 ---Hoppsan så häftigt det blev! :) Gillar tokmycket! Henrik, du tycks ha hittat hem på den här låten, låter kanoon! Peo, lika sköna ljud som vanligt, Marr, härlig sång, också som vanligt! Härligt samarbete! :)
--- Slut citat ---
Fullständigt medhåll - det blev nästan art av detta eller ja det blev art.
Eko
SYNTH:
Han har växt den gode Henrik nu hör jag hur attans bra röst har ett stort tack till dej lät suveränt bra! :)
Och får inte glömma Marias körinsats som blev rätt till slut snyggt körat och bra jobbat. B)
Himla kul kunna göra sådana här samarbeten i mellan musiker (nja jag knagglig hobbymusiker) på sådant här härligt musikforum. :D
SYNTH:
Tack kul att ni gillade det grabbar är inte riktigt nöjd än med basspelet känns lite struttigt! :)
Marruschkka:
Nu blev jag glad :D
Efter grill-festen kommer jag hit..och lyssnar-så här ska det låta :rolleyes:
Tack Synth, nu kom vårt samarbete fram som det skulle ;)
/Marrr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida