Forum > Demolåtar
Stämmningslåt
SYNTH:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 21.05.2009, 13:03:11 ---Hörrrni..det låter ju jättehäftigt när Bow börjar sjunga..speciellt sluttonerna där Henrik..de mörka :rolleyes:
Fortsätt i den stilen..så blir det här riktigt bra ju!
Jag följer oxå det här nu, snygg bakgrund att lägga sång på oxå Synth.
Spännande!
/Marr
--- Slut citat ---
Tack Marruschkka! :) Du kanske vill försöka på det? ;)
bow35:
Här kommer mer, utan mix.
[mp3=200,20,0,center]http://www.henriklarssonbauman.com/musik/dystertunga2.mp3[/mp3]
asti:
Intressant med den här lågmälda sången i kontrast till den ödesmättade stämningen i övrigt! Vad är det för språk? Låter inte som skånska i alla fall! :)
Kanske en sitar i bakgrunden skulle göra det hela ytterligare mystiskt och suggestivt? Spännande!
bow35:
--- Citera ---Intressant med den här lågmälda sången i kontrast till den ödesmättade stämningen i övrigt!
--- Slut citat ---
Har inte tänkt så, men nu när du säger det...
--- Citera ---Vad är det för språk?
--- Slut citat ---
Det är språket som talades innan människorna byggde Babels torn och Gud straffade människorna med att dela upp Språket i många språk.
Peo: Kom på att jag inte sagt det tidigare i tråden så jag säger det nu: himla juste komposition du har fått ihop!
asti:
--- Citat från: bow35 skrivet 22.05.2009, 18:59:34 ---
--- Citera ---Intressant med den här lågmälda sången i kontrast till den ödesmättade stämningen i övrigt!
--- Slut citat ---
Har inte tänkt så, men nu när du säger det...
--- Citera ---Vad är det för språk?
--- Slut citat ---
Det är språket som talades innan människorna byggde Babels torn och Gud straffade människorna med att dela upp Språket i många språk.
--- Slut citat ---
Jamen då kanske det inte var helt fel med skånska i alla fall, om man ser Turning Torso som Babels torn! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida