Forum > Färdiga produktioner

Yllet - Sunny day

<< < (3/5) > >>

Yllet:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.05.2009, 20:55:24 ---Tjena igen.

Jaha okej,slask version..Ja det förklarar ju en del  :)

Men visst gillar jag det här.Låten bär ditt signum och platsar helt klart på en Jon platta tycker jag.

Mvh
Mike

--- Slut citat ---

Vad exakt förklarar det menar du? :) Att du kanske tyckte virvlen va stark, eller nåt annat? Ingen har skrivit nåt negativt om mixen ännu så jag antar att den är bra?!
Ska bli kul o testa den i morgon med bandet!

/Jon

Harmonica mike:
Tjena.

Jo virveln är lite stark i mixen..Tolkade trådhuvudet som att det var ett snabbt utkast mest för att testa ide´n,för senare godkännande av bandet..
Inga direkta "fel" i mixen förutom virvel styrkan då..Låten håller tycker jag.

mvh
Mike

Yllet:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.05.2009, 21:52:40 ---Tjena.

Jo virveln är lite stark i mixen..Tolkade trådhuvudet som att det var ett snabbt utkast mest för att testa ide´n,för senare godkännande av bandet..
Inga direkta "fel" i mixen förutom virvel styrkan då..Låten håller tycker jag.

mvh
Mike

--- Slut citat ---

Jo det e ju en testlåt för er och bandet, men jag la ju ner några timmar på mixen så den borde hålla. Ska dra ner virveln, i alla fall i versen.

/Jon

Memphis:
Snygg låt Mr Yllet. Du har skön stil i dina låtar och du e effektiv i din musikiskapande. Något jag borde ta efter. Kul att du testar andra taktarter, det gör att det låter lite fräschare och nytänkande, och du behöll flytet i låten så man nästan inte tänkte på att det var annan taktart.

Virveln var för hög, störde mycket, sänk den gärna. :)

Eddi:
Jag håller med om att denna bryter lite grann mot Yllet-konceptet i positiv bemärkelse. Jag saknar en utvikning kanke instrumentell någonstans - tyckte den var för kort faktiskt. Skitbra låt Jon och jag störs inte av virvelkaggen men de har väl rätt gubbarna :D
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion