Forum > Färdiga produktioner
Yllet - I have no place to go
stajo:
det är ju bara så bra :).
En ide' för att få till ett ännu maffigare slut (tror jag) är att efter tag skulle det kunna komma in en sångstämma som sjunger någon trevlig text på den melodin som spelas av gitarr och som kommer efter tex stumbling in the night. fast nu då istället ihop med refrängen.
johan s:
gott gott lite damon albarn stuk över det hela o det e ett jävligt bra betyg
Yllet:
Åsa Trevlig tar jag som en stor komplimang, älskar själv det uttrycket, det är lixom hmm... mysigt?! Fint att du gillar börjar trots allt!
SYNTH Då säger jag tack!
stajo Det är ett jättebra tips på refrängen, ska genast testa på söndag med bandet! Dock jobbar vi med basgången och trummorna under refrängen just nu då inspelning och live är två helt olika saker, det är lättare att maskera en inspelning ;)
johan s Aldrig hört talas om dem, men det får man ju kolla upp. Tack :)
Då är väl denna redo för färdiga, i alla fall i ett mixsammanhang, men jag väntar nån dag till om någon mer vill kommentera.
/Jon
Yllet:
Har skruvat på denna låten fram och tillbaka, bytt virvel o annat. Men just nu känns det som om jag skruvat bort mig? Så jag undrar, hur låter det egentligen?!
Hjälp :(
Eddi:
--- Citat från: Yllet skrivet 18.05.2009, 18:58:02 ---Har skruvat på denna låten fram och tillbaka, bytt virvel o annat. Men just nu känns det som om jag skruvat bort mig? Så jag undrar, hur låter det egentligen?!
--- Slut citat ---
Bra....
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida