Forum > Färdiga produktioner

j.a.s - like stars shine

<< < (2/3) > >>

SYNTH:
En skön härlig ballad du har fått till stajo verkar bra mixad också inget att klaga på här! :D

johan s:
låter kanon polaren*L*o tack så mycket för kommentarerna om sången det värmer det värmer

Tokai:
Tycker jag har den här förut?
Önskar nåt slags avslut på versen innan refrängen, så att den senare blir tydligare. Nu går det liksom in i varandra på ett något diffust sätt.
Mot kompgitarren och pianot skulle jag vilja ha kanske elgura som plockar lite toner, iallafall lite senare i låten. Sen tyckar jag att gitarrsolot, sliden ska upp i volym. Slutet med hihaten gillar jag inte, tycker hihaten inte låter så bra ensam, bättre ta bort den där.
Men summa summarum, fint låtsnickeri som vanligt.

Aettan:
Fortfarande lika bra man njuter i fulla drag. Men och alltid dessa men från folk som är med och lirar  :D nu är slajden lite tidig. Spelar ingen stor roll det funkar så här och tycker ingen annan som jag så låt det vara så här.

equality:
Jättefin låt som jag hört förut med din sång. Jag gillar nog dina låtar bättre när du sjunger dom. Absolut inget fel på Johans röst, tvärtom men det blir mer "din låt" när du sjunger dem. Arret är perfekt. Kanonlåt Staffan!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion