Forum > Färdiga produktioner
Lyxvarianten - Små Grodorna (Elaka kan alla vara)
Lyxvarianten:
Nu är jag nöjd!:) Skicka den till en producent så fick han lyssna lite och ge några tips. Blev klart bättre!
flabb:
Är inte mycket för blipp-o-blopp, så min kommentar väger asplöv,
men lyssnade mig igenom, svänger bra.
Bra text:
"så att jag kanske blir din prins
Så då får smaka på prinskorv."
:lol:
Lyxvarianten:
--- Citat från: flabb skrivet 17.05.2009, 13:20:53 ---Är inte mycket för blipp-o-blopp, så min kommentar väger asplöv,
men lyssnade mig igenom, svänger bra.
Bra text:
"så att jag kanske blir din prins
Så då får smaka på prinskorv."
:lol:
--- Slut citat ---
Hehe är ju med i en tävling nu, och där fick det inte vara nått sexistiskt med och man vet ju aldrig hur folk tolkar texten så la in en liten censur just där;)
Skoj att du orkade lyssna igenom det iaf och skrev några ord!
musicpanda88:
Tja! ;) Ifall du skulle behöva nån som lägger sång till något framtida proj. så kan jag göra det :P Annars så tycker jag du gör det bra och det passar låtens lite difust oseriösa karaktär, dvs att det låter kul. Fruktar en sommarplåga här dock B) Det är både + & - beroende på vem du frågar :lol:
Lyxvarianten:
--- Citat från: musicpanda88 skrivet 17.05.2009, 20:23:41 ---Tja! ;) Ifall du skulle behöva nån som lägger sång till något framtida proj. så kan jag göra det :P Annars så tycker jag du gör det bra och det passar låtens lite difust oseriösa karaktär, dvs att det låter kul. Fruktar en sommarplåga här dock B) Det är både + & - beroende på vem du frågar :lol:
--- Slut citat ---
Jo jag är nog lite sån i verkligheten också seriös/oseriös. Gillar att balansera på gränsen till vad som är fint/ofint osv och ibland kliva över gränsen;) Som i detta fallet, en väldigt seriös text som har ett ord som inte passar in för 5 öre.
Hehe har en annan låt för sommarplåga;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida