Forum > Demolåtar
evil fear (ynot) goes nick
Dividend:
Ok första gången jag lyssnar på denna. Detta är fan grymt bra. Kan bara älska det.
Var försiktig om du gör rock av det hela, så inte känslan försvinner som du fått till här! Grymt cool röst du fått till också....
/Per
max:
Jäkligt bra låt! Denna kommer jag att lyssna många gånger på :)
Tycker du fått till en bra sångmelodi och gillar att kompet tydligt följer sången, snyggt!
david.roennlund:
Som vanligt, ruggit bra :P
Är en ny verre på G eller?
Har svårt att höra nått att risa... så det bidde inte nått denna gång:)
DåligtGehör:
Nu gör du mig rädd. Göra rock av det. Varför? Jaja du kanske har en bra idé gällande rocktankarna men det låter som att mycket kommer att förloras. Hoppas bara att mer då blir vunnet.
Mahan det finns väl en hel del lyckade exempel på mörka låtar utan typiska hårda rocktrummor. Doors The End är bara en av dem.
Jag upplever inga problem med rytmen och hur instrumenten spelar - tycker det är helt enligt låtens karaktär - men jag gillar å andra sidan många gånger när det svajar på ett avigt sätt. Skulle tro att den förlorar på att snyggas till för mycket när det gäller spelet. Sköna rullande attacker på pukor, grisig god gitarr och jävligt skön sång! Min enda önskan är att basen skulle låta bättre, låter burkig och rätt tråkig. En kontra helst eller ett klassiskt fendersound.
1up:
Ny känsla på sången! Låter mer åt vishållet!
Spännande! Får Westernvibbar! :D Någon som sakta går med pistolen i handen. Redo att sätta kulan i närmaste skurk runt hörnet. Lite kul trummor som förstärker känslan och ger lite mer rytm eftersöker vi!
"A master degree in bullshit" :D
Något på gång här helt klart!
Lite bullrig ljudbild?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida