Forum > Demolåtar
Harmonica mike - you will pay..
cykeln:
Skönt att höra lite blues så här på to fm.
S-bra sång och munspel.
Skulle önska upp med orgeln något.
Harmonica mike:
Freddy då:
Kul att du hittade igen denna gamla dänga.Hade ganska mycket för mig i maj månad då jag satte detta så det blev aldrig klart..Läge att fixa till sista putsen i höst/vinter.Polarn har varit på den med ett acke lir via sin Martin..Mest mix jobb kvar.
Helt riktigt så är det vintage kitet,låter bra i jämförelse med original ez:et.Kul att du vill lira dobro,vi får se om jag får ihop nåt som passar framöver så kör vi.Givetvis så lirar jag munspel på nån dänga om du har nån låt där det kan passa - på munspel har jag full koll.Tackar för omdömet om munspels liret,kul att man kan glädja med lite blues :)
Cykeln:
Jo en bra blues är alltid skönt,kanske upp lite med orgeln då i slut mixen.Men den får inte inkräkta på munspelet..
Maxb:
Ackeguran har gitarr polarn Josse satt,men jag har inte hunnit mixa in den än..Haft annat för mig i sommar - Whiskey - stugan - fiske - biror - sol - och bad :)
Nu kommer hösten med stormsteg så det kommer en uppgradering av denna så småningom.
Thanx boys för kommentarerna på denna.
Mvh
Mike
Dividend:
JAg förstår fortfarande inte vad du sjunger om :D
Nämen, bra jädrans låtpotential! VÄntar på vettig text också :)
Harmonica mike:
--- Citat från: Dividend skrivet 28.08.2009, 09:26:14 ---JAg förstår fortfarande inte vad du sjunger om :D
Nämen, bra jädrans låtpotential! VÄntar på vettig text också :)
--- Slut citat ---
:lol: :lol: :lol:
Tjenare kompis,skrattade gott.Jo mina blarr övningar är inte så lätta att förstå,det kan hjälpa med ett urgiskt lexikon :lol:
Kokade lite kaffe,skrattar fortfarande åt din kommentar :D
Mike
Tokai:
Den här jag missat. Skön blueslåt, och kanske det bästa munspelspelet jag har hört från dig, fast vissa har jag nog missat.
Kompet är väl kanske lite för soft, saknar nåt aggresivt, distat men återhållsamt.
Gitarrspelet på den akustiska är sparsamt, smakfullt. Och sången - ja, den här ju som vanligt outstanding
Väntar på lite nya låtar :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida