Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka och Cykeln - Nocturne

<< < (13/16) > >>

Dividend:
DEt är nåt med symmetrin som "borde" stämma men som inte gör det. Gör naturligtvis inte 4/4 av den (förmodligen), men tänkte fixa nån otäck liten förskjutning på två ställen. Eller kanske 4 kanske det var, så det blir symmetriskt.
Antingen blir det bättre eller också sämre.

Det är ju inte bara du som klagat ;) SJälv tycker jag att melodier och bakgrunder och sång är jätte-lättlyssnat. DEppigt kanske, men lättlyssnat. Nästan poppigt, i stil mer med nordisk folkmusik snarare än klassisk konstmusik.
Så lite konstigt med så skilda kommentarer.
SKall banne mig lägga upp min "officiella" sommar-orkester-stycke strax.

Emulator:
ja, stark komposition och text, framfört med allvarsam stämma och orkestrering.

Helt hopplöst svårt att komma med några kommentarer annat än att det berör på ett sorgset och bra sätt.

får återkomma om nån konstruktiv ide dyker upp..annars är den väl klar?

bra gjort av samtliga :)

Dividend:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.05.2009, 00:02:48 ---ja, stark komposition och text, framfört med allvarsam stämma och orkestrering.

Helt hopplöst svårt att komma med några kommentarer annat än att det berör på ett sorgset och bra sätt.

--- Slut citat ---

Den är inte riktigt färdig, eller i princip är det färdigt, möjligtvis fixar jag körerna och rytmiken i dagarna :). Kul att det berörde :)

Tack för lyssning!

Marruschkka:

--- Citat från: Emulator skrivet 27.05.2009, 00:02:48 ---ja, stark komposition och text, framfört med allvarsam stämma och orkestrering.

--- Slut citat ---

Tänk att jag håller med dej EMU, jag tycker oxå den känns färdig, om inte du som sagt kommer på nåt genialt här ;)

Tack för dina ord.

/Marr

Dividend:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 27.05.2009, 15:32:07 ---Tänk att jag håller med dej EMU, jag tycker oxå den känns färdig, om inte du som sagt kommer på nåt genialt här ;)

--- Slut citat ---

Det är rattlesnake som är geniet ;)

Tankar upp ny version här nu

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion