Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka och Cykeln - Nocturne

<< < (5/16) > >>

Harmonica mike:
Per på sång - kul!

Inte så pjåkigt,bra om du lägger såna här prylar inför kommande samarbeten.Betydligt lättare att förstå hur du tänkt..

Får jag rätsida på tillvaron så skall jag nog bidra med lite YL.. :)

Jo just det ja - skön låt detta med potencial - igen!!

Mvh
Micael

Dividend:
Tack till alla som skrivit. Förutom

Olof: du får gärna berätta vad som är flummigt? Det är kutym i sociala situationer. att skriva varför man menar nåt. Det är flummigt tycker jag attt inte göra det, FLUMMAR-olof.
;)

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 05.05.2009, 14:13:15 ---Per på sång - kul!

Inte så pjåkigt,bra om du lägger såna här prylar inför kommande samarbeten.Betydligt lättare att förstå hur du tänkt..

Får jag rätsida på tillvaron så skall jag nog bidra med lite YL.. :)

Jo just det ja - skön låt detta med potencial - igen!!

--- Slut citat ---
Tack för det Mike. Ja i senaste samarbetet förstod jag inte vad som var "omöjligt"?
Du hade ju redan lagt versen..  :blink: Var ju bara att sjunga om till nästa vers, och sen i "finalen" sjunga som gosspluggen ;)

bow35:
Tycker inte sången funkar riktigt. Det låter lite som självterapi. Känner igen det från mina egna försök att göra nå't äkta. Men det går som sagt i ettapper, man måste våga prova för att ta sig frammåt.

Dividend:

--- Citat från: bow35 skrivet 05.05.2009, 15:39:06 ---Tycker inte sången funkar riktigt. Det låter lite som självterapi. Känner igen det från mina egna försök att göra nå't äkta. Men det går som sagt i ettapper, man måste våga prova för att ta sig frammåt.

--- Slut citat ---

Jäpp det får man, jag letade mest sångare med det..Vill dock lära mig sjunga tonsäkrare. :)
Kanske i sommar skall jag ta tag i det.

Och har nu hittat en sångare. Update kommer till helgen! :D

olofd:
Tyckte det var flummigt helt enkelt.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion