Forum > Demolåtar

It is time - Färdig nu kanske?? Nya versionen först i tråden!! 2009-06-14

<< < (5/8) > >>

Kornstad:

--- Citat från: Eko skrivet 28.04.2009, 11:27:15 ---
--- Citat från: Kornstad skrivet 26.04.2009, 15:04:03 ---Edit: Nu har jag laddat om filen igen och förhoppningsvis skall den funka bättre nu. Låter ok för mig, men det gjorde den ju sist också så ni får hojta till om det fortfarande blir konstigt ljud i KR-spelaren.

--- Slut citat ---

Samma fel fortfarande hos mig.
Eko

--- Slut citat ---

Himla mysko alltså! Vad kan det vara som gör att det blir så? Om det är fel på uppladdningen borde det ju rimligtvis låtta kass även för mig, eller?  Testade att lyssna på jobbet också i kassa högtalare, men det verkar ok även där. Fattar nada?    :(

MaxB:
Saknar diskant och skulle både vilja höra hi-haten och höra att den spelar dubbelt så snabbt för att få driv i låten. Heter det att den borde spela 16-delar? Kanske Bow var inne på det då han skrev att låten är lite tam?

SYNTH:
En skön låt men något tam behöver mer fläkt med rytmen, nu känns det något återhållet! :)

Dividend:
DEt är nåt fel här tror jag. På din fil, tror det är 44.1khz som gäller i kr-spelaren. Inte 48...

Men jag kan ha fel. Låter helmysko här. Först trodde jag bara du var innovativ... ;)

Dividend:
Laddar ner filen, för ordentlig lyssning.

Edit: Låter bra nedladdad. Och den är 48kHz, vilket nog är det som strular med spelaren. Bra låt! Tycker det är en bra ansats...

Tycker nog att beatet kunde varit mer färgat vad gäller sitt uttryck, kanske tyngre bassdrum eller nåt, och klockspelet spelas med nåt annat ljud.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion