Forum > Färdiga produktioner

Burnin Sven - Påt igen

<< < (4/6) > >>

Burnin Sven:
Tjena Equality tack ska du ha kul att du gillar den, när jag tänker efter så var det kanske faktiskt en snutt av den här som du fick eller?
Nylonguran, percussion, leadsång och körer är kvar från samplepacket som innehöll ca. 24 spår eller nåt. Elguror, trummor, bas och arr om man kan säga så är jag.
Tackar oxå Synth kul att du gillar den.
Göran

equality:

--- Citat från: Burnin Sven skrivet 22.04.2007, 01:01:35 ---Tjena Equality tack ska du ha kul att du gillar den, när jag tänker efter så var det kanske faktiskt en snutt av den här som du fick eller?
Nylonguran, percussion, leadsång och körer är kvar från samplepacket som innehöll ca. 24 spår eller nåt. Elguror, trummor, bas och arr om man kan säga så är jag.
Tackar oxå Synth kul att du gillar den.
Göran

--- Slut citat ---

Jo det var den.  Jäkligt bra proddat. Kan du inte prodda mina låtar?
Hörs
/Micke

Burnin Sven:
Tjena igen såg inte ditt svar man fladdrar runt här i natten  :D var på väg ner i källaren till datorn har fått napp på ett collab på Mommas Buick men fan det börjar bli sent. Tack ska du ha igen finns det nån av oss som gör finljudande grejor så är det ju du så jag hade nästan tänkt och skicka över några skivor full med låtar för tillfixning :D. Bara skojar lite men att du låter bra det var inget skoj för så är det. Men det kanske låter lite bättre om mig ändå efter monitor inköpet, dom där monitorerna kanske gör mer än jag trodde. Nåväl dom är svåra i alla fall så det går inte på räls direkt. Kom och kolla och lyssna jag kan rekomendera ett köp eller nu kom jag påt nåt smart upp med dom på önske listan.
Göran

Emulator:
tycler iallafall du lät proffsig som få i denna grej. 

Jag tycker det är svåprt att få mina mixar att låta som "låtar". de lixom blir demos bara :(   

ok, om man har filer från PG kanske det blir lättare, men det proffsiga är ju att ditt låter lixom ingjutet så snyggt!

rodna på du bara, det kan det vara värt :D

Burnin Sven:
Å tack ska du ha emulator det var nog bara tur för det hänger så mycket på hur jag får till basljudet när jag börjar lira in. Blir så jäkla känsligt iom att jag har bara billiga Behringer Mic 100 och  200 micpreampar och en lånad bas som ärligt talat ja du vet man ska nog inte ge över en 500:ing för den. Jag menar basen och en gura med för den delen måste sjunga alltså tonen måste svara och det blir ju jäkla svårt med billiga micpreampar och Vst pluggar. Ja sen måste man ju tända på idén oxå för då kan man ha tur och få fram en rytmik och melodi idé som gör att det leder vidare av sig självt. Sen är det ju bara som alla ni andra gör typ sitta i timmar och mecka.
Lyssna på mina andra låtar på min Sound Click så hörs det nog kanske att det bara va tur den här gången :D. Brukar få skäll för att låter lite si och så typ gillar man ju reverb  :D och sånt men här för första gången så har jag faktiskt lugnat mig med det. Nåja nu ska jag inte babbla mer det är nog godnatt. Tack igen
Göran

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion