Bengan: Du vet var min postlåda bor om andan faller på...
låten riktigt bra
sången inte..........låter lite nerpitchad stonad ozzy...hör ju att du har det som krävs.
ta den en oktav högre på de flesta ställena..
tony
ASG!!! Ozzy tar jag som en komplimang! Lite stenad kanske man var när sången lades..

Men en oktav upp går inte med min röst

Freddy: Hetfield och Mustaine äääähh skall bort. Fast undrar om det inte är de som tagit efter Zorrow?

Maritnm: Tack! Trummorna år EZ DFH som jag pillat med i ett par år för att få dem att låta någorlunda. Jag vågar knappt pilla på dem mer för att inte förstöra ett "någorlunda" sound men om någon har en bra mixerinställning för dem är jag jätteintresserad!
MaxB: Hej!!! Trevligt med ytterligare en bekant från cyberspace! Tack oxå för de fyra Z ( ja jag spelar och sjunger allt utom EZDFH som proggas). Skall fundera lite mer kring sången och dina kreativa förslag

Emulator: Tack för lyssning och kommentar. Sången skall göras om.
Mattewiik: Tack. Jag kollade in era grejer och det röjer rejält! Det låter hur proffsigt som helst. Skön stilblandning och fullt ös! Får du inte ont i halsen?

Slutligen tack allesammans! Vilket kanonforum detta är!!! Kommentarerna är kreativa och givande. Jag har bjudit in en granne som är rocksångare som skall göra ett försök i helgen för jag fixar inte sången på denna. Skall också se vad jag kan hitta på kring trummorna... Återkommer.