Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - One Man

(1/3) > >>

zorrow:
LÅTNAMN: One Man
ARTIST/GRUPP: Zorrow
GENRE: Metal
LÅTLÄNGD: 3:31
KOMPOSITÖR: Zorrow
PRODUCENT:
EV. MEDVERKANDE:
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

Hej, första låten ut här för mig. Vore intressant att få feedback rörande mixning och ljudbild. Tack på förhand. :)

Bengan_gbg:
Du vet vad jag tycker Zorrow :)
Har förövrigt en ny skiss på gång....

zorrow:
Tjena Bengan, hänger du här oxå? Hur hinner du med det  :wacko: Kul att du har något nytt på G. Man kanske kan få vara med på ett hörn trots att jag var lite väl seg i leveranserna på Live on the run. Förresten har du lagt ut den här?

drLoop. Tack för kommentar. Ja, sången kanske inte är behållningen på denna. Den ligger lite för lågt för mig egentligen.

Memphis:
Yes!, mer metal på KR! :) Grymt intro! Bara smack på! Tung ljudbild.

Blir nyfiken på vad för utrustning du använt här. E gtarrerna stärkare eller mjukvara eller kanske kombination?

Sången var lite klen ja. På verserna funkade det bra men på refrängen ska det helst vara något med mer klös och riv i, märks mest på den långa ihållande tonen.

Snyggt och tungt! Najs. Jag slängde också upp en metal-låt här för ett tag sedan. Checka in den om du har lust. Buying too much heter den.

/Memphis

Eddi:
Snabbt marcherat Zorrow :D
Alltså hård eller metall röck är ju egentligen inte alls min bag men dina låtar går hem hos mig -jag tror att det är för att de är uppbyggda på det smarta sättet som de är och  att de har någon melodisk ådra som jag vägrar analysera publikt. Gillar denna och nja rösten kanske är lite svag i förhållande till det övriga som har en j-ligt bra paketering inte minst basen som är suverän, men det har jag överseende med i min lyssning.
Kul att lura hit dig.
Eko

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion