Forum > Demolåtar
mixuz --'solo'
mixuz:
synth.. kul att du är uppmuntrande :) jag är ju inte julian bream :P men ju mer jag spelar in desto mer förstår
jag hur viktigt det är att rytmen är ok. att det sitter rytmiskt
bow35:
Nu ska jag försöka mig på några visa ord: Det är frihet som räknas, må så vara att vägen dit är att sitta och traggla och nöta med att allt ska bli enligt skolboken. :D
mixuz:
jo, det är vist :) men traggla lite får man nog :P
bow35:
Ja sökandet efter frihet är en återkommande process. Den tar nog aldrig helt slut.
MaxB:
Jag tycker det är ett rart litet gitarrstycke. En skön melodi-idé som en proffskompositör skulle kunna göra till ett underbart ledmotiv i en teveserie... :rolleyes:
Men det är ju inte det det är frågan om. Här är vi, en blandning av amatörer och proffs som spelar och spelar in för att vi gillar musikens värld. Det är bra!
Jag tror inte det spelar nån roll för bruset om det spelas in i det ena eller andra programmet men kanske finns nån automatisk volymnivåjustering aktiv (i det ena programmet med inte det andra kanske)? Det låter som ljudet komprimeras vid anslag på gitarren och då man hör ett tystare parti verkar inspelningsnivån öka och man hör mer brus...
Öva öva öva och försök få ett flyt på stycket, det är bra!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida