Forum > Demolåtar
mixuz --'solo'
mixuz:
LÅTNAMN: solo
ARTIST/GRUPP: mixuz
GENRE: tja
LÅTLÄNGD: 0.45
Musik: mixuz
Text: -
INSPELNINGSÅR: våren 2009
FORMAT: mp3
olofd:
varför la du upp det här?
Du måste ju höra själv att det låter illa och surrar och brummar.
Gitarrspelet tänker jag inte bedömma då detta är ett ljudproduktionsforum i mina ögon.
ta inte illa upp, det är väl fint plinkat..
men knappast något du lagt ner tid och arbete på.
låter det som iaf
mixuz:
oki.. jag tog bort det...
Kornstad:
hmmmm, jag hann ju inte lyssna innan du tog bort det så det är svårt att uttala sig.
Tycker dock inte att du skall behöva känna att du skall plocka bort det endast för att en person här på forumet slänger ur sig en onödigt hård kommentar.
Vet inte vilken nivå du ligger på idag, men även om man så är helt grön på området måste man vara välkommen att lägga upp det man gjort och kunna få kommentarer och tips för att ha en chans att bli bättre.
;)
/ Andréas
Harmonica mike:
--- Citat från: Kornstad skrivet 26.04.2009, 21:02:06 ---hmmmm, jag hann ju inte lyssna innan du tog bort det så det är svårt att uttala sig.
Tycker dock inte att du skall behöva känna att du skall plocka bort det endast för att en person här på forumet slänger ur sig en onödigt hård kommentar.
Vet inte vilken nivå du ligger på idag, men även om man så är helt grön på området måste man vara välkommen att lägga upp det man gjort och kunna få kommentarer och tips för att ha en chans att bli bättre.
;)
/ Andréas
--- Slut citat ---
Skriver under på Andreas inlägg.
Upp med alstret igen,det är olika nivåer på prestationerna här och det gör forumet levande.Kanske nån av oss kan tipsa dig om hur du får inspelningen "bättre"..Svårt att säga nåt då vi/jag/fler inte hann lyssna,detta är inte på något sätt ett elitforum.Här har vi kul och kommenterar varandras alster.Det som låter bra i någons öra kan låta bedrövligt i någon annans,ömsom ris ömsom ros med andra ord.
Upp me´en igen :)
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida