Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Cykeln - EMigranten

<< < (11/12) > >>

Lyxvarianten:
Har fortfarande lite problem med smärtan:P Tycker därimot att Som gjädje i andra versen faller i min smak.

"Över denna sjö
jag vet
det kommer ej jag"

Dom 3 raderna i låten är riktigt riktigt *svär* bra.

tänker på denna låten med en gång när jag hör det
3:20 in ungefär när hennes röst darrar sådär gött!

http://www.youtube.com/watch?v=JLT4qKhAv1U

Måste nog fasen säga att er låt är den bästa jag har hört på kontrollrummet.
Om man tar bort mina dunderhits då;)

Eddi:
Denna har tydligen utvecklats stegvis. Jag har bara äran av att ha få lyssna på denna senaste med två verser och känner att en god treenighet har sett dagens ljus. Makalösa toner, fantastisk text och väl framfört Cykeln.
Skulle HM och Marre haka på också? Blev lite förvirrad där? Men den är väl inte klar ännu bara - längre toner suktar jag efter och ett bättre eller i alla fall uttynande slut och ite mer sjung väl?

Förslag till namn: Emigrantens sista resa

Eko

Dividend:

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 05.05.2009, 23:27:46 ---
Måste nog fasen säga att er låt är den bästa jag har hört på kontrollrummet.
Om man tar bort mina dunderhits då;)

--- Slut citat ---

Tack skall du ha! :)

Resten om sången får du ta med Cykeln :)

Dividend:

--- Citat från: Eko skrivet 05.05.2009, 23:50:43 ---Denna har tydligen utvecklats stegvis. Jag har bara äran av att ha få lyssna på denna senaste med två verser och känner att en god treenighet har sett dagens ljus. Makalösa toner, fantastisk text och väl framfört Cykeln.
Skulle HM och Marre haka på också? Blev lite förvirrad där? Men den är väl inte klar ännu bara - längre toner suktar jag efter och ett bättre eller i alla fall uttynande slut och ite mer sjung väl?

Förslag till namn: Emigrantens sista resa

--- Slut citat ---

Tack för namnet, fast det inte träffar helt rätt (för mig)..
Bättre slut kan vi kanske bjuda på... Marrre är välkommen attt sjunga stämmor här ja.... Men det får cykeln ta med henne.

Dividend:
Gått i listan här snart en vecka. Bra jobbat! till oss båda :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion