Forum > Färdiga produktioner
Asti - Du är min syster (f.d. Summons)
asti:
--- Citat från: Dividend skrivet 10.05.2009, 19:24:34 ---Lite för depptung låt för mig just nu... Men det verkar bli ett gott resultat av det hela iaf :)
Låter bra!
--- Slut citat ---
Förstår att det kan bli lite för tungt för utomstående, men jag tror att jag behövde bearbeta dom här tankarna på något sätt! Har svårt för att tänka på något annat just nu.
Men skönt att du tycker att det låter bra. Tack för lyssning!
/Asti
equality:
Låter jättefint. Innerlig text som berör. Långt instrumentalparti men det funkar bra. Lite Keops-körer på slutet, också snyggt.
asti:
--- Citat från: equality skrivet 11.05.2009, 17:54:49 ---Låter jättefint. Innerlig text som berör. Långt instrumentalparti men det funkar bra. Lite Keops-körer på slutet, också snyggt.
--- Slut citat ---
Tack, uppskattar verkligen dina synpunkter! Låten är nog i längsta laget, men vet inte hur jag ska korta ner den ytterligare.
Försökte verkligen att skriva en text som var mindre "deprimerande", men det gick tyvärr inte. Hoppas inte det uppfattas som alltför "utlämnande" eller för sentimentalt fyllt med floskler,
men jag skrev helt enkelt ner vad jag känner och tänker just nu. Oavsett vad jag hinner med framöver själv så ska jag försöka hålla lite koll på vad ni andra har för er.
/Asti
Åsa:
Hej Asti!
Jag läste texten igår, och den berörde verkligen. Och lika berörd blev jag nu när jag lyssnade på låten. En text som kommer från hjärtat som i det här fallet kan inte bli för sentimental, det här är din känsla och dina tankar och texten säger mycket i sin enkelhet, utan så kallade klyschor.Fin låt är det, det enda jag tänkte på är att det instrumentala partiet innan slutkören kommer in kunde få bli lite kortare.
Man stannar upp och tänker till när man hör en sån här låt, med en sån här text.
stajo:
--- Citat från: asti skrivet 11.05.2009, 09:15:56 ---
--- Citat från: stajo skrivet 10.05.2009, 13:12:46 ---Tycker det är en mycket fin melodi. Det jag speciellt tänkte på var hur fint gitarr ljud du får fram. Mycket varm och behagligt att lyssna på. Det är något med sångreverbet som gör att den inte riktigt sjunker in i låten.
Det är riktig tydlig historia du berättar och det funkar bra.
Väldigt fina instrumentalpartin.
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar melodi och instrumentaldelen! Verkar som att du är lite tveksam till sången, kanske bara reverbet...?
Tack för lyssning och synpunkter!
/Asti
--- Slut citat ---
jepp precis, just reverbet, sången är ju bra :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida