Forum > Demolåtar

Bungyjump unplugged

<< < (4/5) > >>

Wernborg:

--- Citat från: Bengan_gbg skrivet 21.04.2009, 10:56:08 ---Wernis: Menade att det var lite trångt om utrymmet pga alla ord - inte just att du tjatade om en lång röd matta ;)

--- Slut citat ---
Såklart.  :lol:

--- Citat från: Avslappnad skrivet 21.04.2009, 12:38:42 ---Schysst låt! :)
Starka Magnellvibbar på denna. Eko var redan inne på proggspåret såg jag. ;)

--- Slut citat ---
Tack.

--- Citat från: ynot skrivet 22.04.2009, 00:13:26 ---gillade texten nästan hela tiden utan reffen B)
snyggt lir som det skall vara ... bara där

tony

--- Slut citat ---
Tack tror jag :blink:

:D

--- Citat från: Emulator skrivet 23.04.2009, 02:22:04 ---Ja, oerhört kompetent utfört -inget snack där.

Däremot gillar jag inte riktigt genren som sådan, så det blir lixom lite torftigt kommenterat  :unsure:

Äh, bra gjort. snygga stämmor :)

--- Slut citat ---
Fint. Vem fan vill spela fint förresten? :lol:

--- Citat från: freddy skrivet 23.04.2009, 11:52:10 ---Får känslan av Winnerbäck/Hellström. Som inte är min favoritmusik kan jag väl erkänna.

Som Emu säger så är det kompetent genomfört, klanderfritt. Mixen känns även den rätt för låten.

Men den här låten har jag väl hört en triljon gånger förr, minst. Snudd på snarlika förpackningar med. Vilket sätter texten i centrum, det enda som skiljer mot allt annat.

Jag tycker om texten, snyggt skriven och lagom intressant. Däremot känns frasen "bungyjump unplugged" inslängd för att ge en intressant titel på låten. Tycker jag då. Resten av texten gillar jag.

Det var väl det lilla jag hade att säga om detta. :)

--- Slut citat ---

Usch va tråkigt att bara vara kompetent. Som en riktigt korrekt myndighetsperson. Inga fel, men inga rätt heller. Och jättetråkigt. Japp!!

:lol::lol:

Får väl i ärlighetens namn säga att jag spelade in låten mest för att ha något att spela in. Skrevs som sagt 1992. Jag tycker det är ett bra sätt att få ur sig lite inspelningsabstinens att plocka upp nån gammal låt och damma så man slipper vara kreativ när det gäller komponerandet utan bara kan koncentrera sig på inspelningen.

Bungyjump unplugged tycker jag beskriver rätt bra va låten handlar om även om det kanske var effektsökeri med en sådan titel. Det vet jag inte. Jag är oskyldig.

Tack Freddy.

Eq: Text finns längst upp nu förresten...

freddy:
Du har inte druckit för mycket, det är faktiskt dubbelt.

equality:

--- Citat från: Wernborg skrivet 23.04.2009, 23:50:02 ---Eq: Text finns längst upp nu förresten...

--- Slut citat ---

Tackar! Fyndig låttitel, verkligen!

Wernborg:

--- Citat från: freddy skrivet 23.04.2009, 23:55:03 ---Du har inte druckit för mycket, det är faktiskt dubbelt.

--- Slut citat ---
Tack tack så så mycket mycket ! !  :D  :D

equality:
Han har börjat stamma också!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion