Forum > Färdiga produktioner
djonas - #jh'AV'IA:T'O# #M'ARI:A# #T'I# #H'E#
Fredrik Karlsson:
Fantastikt bra!
Diggar Jethro Tull så därför diggar jag detta oxå!
djonas:
--- Citat från: Kenta K skrivet 21.04.2007, 13:46:43 ---Tjena djonas!
CURRYROCK PÅ SITT BÄSTA!
Ja, jag hörde denna på studios forum. Den är så jäkla bra! Det händer mycket! Jag vill...Jag vill... UT O SPRINGA!!!! :D
Trummorna har du fått till riktigt bra! Skitbra tryck i dom. Jag gillar att det är perfekt! Det gör att jag som lyssnare undrar hur i helv*** gör han? Hehe
Jag vet inte vad man kan säga mer. Det är bara dumt att ens försöka hitta något negativt. Jag orkar inte. Vill inte. Vågar fan inte. hehe
Det enda jag kan säga är ju: "Jag samarbetar med den killen hör`ni! "
SKITBRA!
--- Slut citat ---
Tack mannen, det värmer! :)
djonas:
--- Citat från: hegobald skrivet 22.04.2007, 19:12:59 ---Gôtt som vanligt Jonas.. Du är en superman när det gäller att lira.. Inte bara gura utan även programera trummor och häftiga stråksektioner.. Men en låt jag inte hittar längre som jag tyckte var supergo är den här http://forum.studio.se/index.php?showtopic=16683&st=0&#entry207094.
Skäms du över den eller? ;)
Vill ju höra igen ju (har bytt dator så eventuelll nerladdning är borta :( )
--- Slut citat ---
Tackar Hegobald!
Haha nä skäms inte för den :D men länken är gammal från min gamla hemsida. Har uppdaterat den nu, Klicka här!
Kul att du gillar låten!
Mvh / djonas
Kenta K:
Men gör en ny post då!
Så vi får in den i mediacentralen. :wub:
perrra:
Tja lille pöjk! och Grattis än en gång till din dotter ;)
Jag har kommenterat denna låten förut... Jag säger bara... det finns ju en anledning till att jag låter dig spela alla guror i en del av mina låtar ;)
du är ju sinnessjukt bra!
Kör hårt mannen
/Perrra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida